۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۳۳۲۰۹
امام جمعه کرمان:

جنایت آمریکا پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران را درپی خواهد داشت

جنایت آمریکا پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران را درپی خواهد داشت
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که جنایت آمریکا پاسخ محکمی را خواهد داشت، گفت: دشمنان اسلام بدانند جمهوری اسلامی امروز از روز‌های قبل آماده‌تر است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام علی (ع) این شهر، اظهار کرد: رعایت تقوای الهی مهم‌ترین وظیفه برای انسان‌ها در دنیا شمرده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بهشتیان نشانه‌هایی دارند که مخصوص خودشان است، تصریح کرد: یکی از علامت افراد بهشتی در تمام صحنه‌های زندگی این است که خدا را شاهد و ناظر خود می‌بینند و از گناه دوری می‌کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که خداترس بودن راه بهشت را برای انسان باز می‌کند، تصریح کرد: امروز ملت ایران عزادار است و دشمنان اسلام بدانند جمهوری اسلامی امروز از روز‌های قبل آماده‌تر است.

وی با اشاره به اینکه قیام تاریخی مردم قم یکی از صحنه‌های انقلابی و اسلامی است، تصریح کرد: ایام فاطمیه امسال حاج قاسم سلیمانی در میان مردم غیور ایران نیست.
 
امام جمعه کرمان تصریح کرد: منتظر شهادت بودن، یکی از صفات حاج قاسم سلیمانی بوده و با تقوا و شجاعت خود در عرصه‌های مختلف زندگی توانست به درجه شهادت نائل شود.
 
وی با بیان این که عزای عمومی در کرمان به سبب شهادت سردار سلیمانی برقرار است، ابراز داشت: حاج قاسم سلیمانی بداند که راهش ادامه دارد و  ملت ایران تمام دشمنان اسلام را نابود می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با توجه به این که جواب شهادت حاج قاسم سلیمانی را با مشت سنگین به دشمن جواب می‌دهیم، بیان داشت: ادب اسلامی این سردار رشید اسلام ویژگی بارز دیگر این سردار شمرده می‌شود که با هر فردی در هر مذهبی ادب را رعایت می‌کرد.
 
وی در پایان گفت: سردار سلیمانی در تمام عرصه زندگی خود در راه امام و رهبر و پاسداری از کشور بود و نقش بسزایی در از بین بردن داعش و آزاد کردن سوریه و عراق در کارنامه خود دارد./۱۳۸۰/پ210/ب1
ارسال نظرات