۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۳۳۵۶۶
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی:

شهادت سردارسلیمانی ضمانت پیروزی قریب‌الوقوع جبهه ارزش‌های الهی در عالم است

شهادت سردارسلیمانی ضمانت پیروزی قریب‌الوقوع جبهه ارزش‌های الهی در عالم است
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: شهادت سردار سلیمانی توسط سردمداران ظلم در عالم، ضمانتی برای پیروزی قریب‌الوقوع جبهه ارزش‌های الهی در اقصی نقاط عالم است.

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با تسلیت و تبریک شهادت سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، اظهار کرد: خداوند در آیه 23 سوره احزاب می‌فرماید: «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن ینتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا».

وی افزود: حق تعالی در این آیه تأکید می‌کند برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملاً وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند و بر آن عهد ایستادگی کردند تا به راه خدا شهید شدند و برخی به انتظار فیض شهادت مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با بیان اینکه سردار سلیمانی مصداق بارز این آیه شریفه بود، اضافه کرد: آسمانی شدن سرباز رشید جهان اسلام سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان مجاهدشان در سحر بابرکت آدینه توسط سردمداران ظلم و جنایت و خباثت در عالم، ضمانتی برای پیروزی قریب‌الوقوع جبهه ارزش‌های الهی در اقصی نقاط عالم خواهد بود.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: طلاب جوان، اساتید، علما و روحانیون استان شهادت این سردار رشید جبهه مقاومت و همراهان مجاهدش را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های مکرمشان و همه همراهان جبهه مقاومت و آزاد اندی‌شان جهان تبریک و تسلیت می‌گویند.

وی ادامه داد: مردم مسلمان ایران و عراق که فرزندان رشید خود را در این حمله ناجوانمردانه و تروریستی به اسلام ناب محمدی تقدیم کرده‌اند متواضعانه در برابر مشیت الهی با قلبی اندوهناک اما صبور و مقاوم و با انگیزه‌ای مضاعف اهداف ضد استکباری خود را تا نابودی کامل جبهه کفر و نفاق دنبال خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سالاری مکی اظهار کرد: جهاد و شهادت در مکتب اسلام ناب مدال گران‌بهایی است که نصیب اولیای خاص الهی می‌شود و آمریکای جنایتکار و ایادی فریب‌خورده‌اش در منطقه بدانند در ایران اسلامی و ملت‌های جبهه مقاومت، هزاران جوان مؤمن و انقلابی طبق مبانی، اصول و ارزش‌های اصیل اعتقادی و ایمانی به دنبال اجرایی شدن آرمان محو اسرائیل غاصب و شکست مفتضحانه دولت تروریست آمریکا هستند و این اقدام شیطان بزرگ انگیزه‌ای مضاعف برای رسیدن به این اهداف ایجاد خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: از خداوند متعال برای این شهیدان عزیز علو درجات و برای خانواده‌ها، هم‌رزمان و دوستداران این سرباز ولایت و سردار مجاهد و دیگر شهدای این واقعه تروریستی صبر و اجر جزیل خواهانیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات