۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۳۳۶۲۱
مدیر حوزه علمیه کاشان:

تفکر جهادی شهید سلیمانی معادلات سیاسی و نظامی دشمن را بر هم می‌ریخت

تفکر جهادی شهید سلیمانی معادلات سیاسی و نظامی دشمن را بر هم می‌ریخت
حجت الاسلام والمسلمین فرجی از سردار سلیمانی به عنوان یک چهره بین المللی نام برد و گفت: تفکر جهادی شهید سلیمانی همه معادلات سیاسی و نظامی دشمن و جهان را بر هم می‌ریخت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی پیش از ظهر امروز در مراسم شهادت سردار سپهبد سلیمانی که در مدرسه باب العلم آیت الله اعتمادی برگزار شد، گفت: سردار سپهبد شهید سلیمانی یک چهره بین المللی است.

وی با اشاره به اینکه اوباما رئیس جمهور بزرگترین قدرت جهان می‌گوید، آرزو دارم در بین ژنرال‌های ارتش آمریکا یک سردار سلیمانی داشتم، افزود: رئیس جمهور آمریکا متوجه قدرت و نفوذ شهید سردار سپهبد سیلمانی شده بود.

به گفته وی این اعتراف رئیس جمهور آمریکا بیانگر این است که سردار سلیمانی به اندازه همه ارتش آمریکا قدرت و اعتبار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: آمریکا میلیارد‌ها دلار در سوریه و عراق هزینه کرد، اما شهید سردار سپبهد سلیمانی همه هزینه‌های آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی را در بر باد فنا داد.

وی ادامه داد: آن‌هایی که در اتاق فکر آمریکا نشسته متوجه قدرت و نفوذ سردار سلیمانی در کشور‌های منطقه هستند که چگونه کشور سوریه را که در اشغال داعش بود و تنها ۸۰ درصد شهر دمشق در اختیار بشار اسد بود را از چنگال تروریست‌های داعش نجات داد.

مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: تفکر جهادی شهید سردار سپهبد سلیمانی در سوریه و عراق همه معادلات سیاسی جهان و همه تفکرات نظامی دشمن را بر هم می‌ریزد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی در ادامه با اشاره به اینکه از غدیرتا به امروز شیعه ستیزی آغاز شده است و ادامه دارد، اظهار داشت: خشکانیدن ریشه تشییع از غدیر در برنامه دشمن قرار گرفته و تا به امروز هم ادامه دارد.

وی افزود: فوکویاما نظریه پرداز انقلاب اسلامی و یکی شیعه شناسانی که ۵ دانشگاه شیعه شناسی در اسرائیل تأسیس کرده است و هزاران دانشجوی مسیحی و یهودی در رشته شیعه شناسی برای ریشه کن کردن شیعه در جهان تدریس می‌کنند.

به گفته وی فوکویاما هشدار داده است اگر با شیعه و ایرانی مقابله نشود به زودی فرهنگ شیعی به تمام دنیا نفوذ خواهد کرد، چون ترویج فرهنگ شیعی و انقلاب اسلامی مقدمه ظهور است.

مدیر حوزه علمیه کاشان ادامه داد: همه دشمنی آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران مقابله با فرهنگ شیعی است، اما برخی یا نمی‌خواهند بفهمند و یا نمی‌فهمند و به هر دلیلی قرار نیست بفهمند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: اگر انقلاب اسلامی ایران ابتدا ازداشتن نعمت امام خمینی (ره) و در ادامه نیز از داشتن نعمت رهبر معظم انقلاب اسلامی بهره‌مند نبود، نمی‌توانست از تندباد‌ها و حوادث و فتنه‌ها عبور کند و به سلامت به ساحل نجات برسد.

وی افزود: امام خمینی (ره) مالک اشتر زمان، صد‌ها مالک اشتر از جمله شهیدان حاج حسین خرازی، حاج احمد کاظمی، متوسلیان و شهید سردارسپهبد سلیمانی را تربیت کرد و امروز نیز پرچم به دست مالک اشتر دیگری به نام سردار قاآنی داده شده است./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات