۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۳۴۲۶۲
عزاداری مردم شیراز در سوگ سپهبد شهید قاسم سلیمانی؛

«انتقام سخت» خواسته همه مردم‌

«انتقام سخت» خواسته همه مردم‌
مردم شیراز با در دست داشتن تصاویر سردار حاج قاسم سلیمانی و پلاکاردهایی با نوشته "انتقام سخت" جنایت آمریکا در ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، از دقایق اولیه انتشار خبر شهادت سردار قلوب مردم ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شوک عجیبی به مردم وارد شد، هیچ کس باور نمی‌کرد که حاج قاسم سلیمانی کسی که امنیت ایران و کشورهای اسلامی در مقابل داعش مدیون لحظه لحظه ایستادگی او و یارانش است، دیگر در این دنیا نیست.

سپهبد سلیمانی برای مردم ایران تکیه‌گاه بود و هر کس با هر مرام و مسلکی ارادتی خاص به این سردار رشید داشت، در استان فارس نیز مردم از همان ابتدا در گوشه و کنار استان مراسم‌های عزاداری برگزار کردند که نمونه آن راهپیمایی و عزاداری پس از نماز جمعه بود که در همه شهرهای استان فارس برپا شد.

امروز نیز مراسم گرامیداشت این شهید بزرگوار از ساعت 10 صبح در شیراز آغاز شده و مردم با در دست داشتن تصاویر سردار حاج قاسم سلیمانی و پلاکاردهایی با نوشته "انتقام سخت" و با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس " جنایت آمریکا در ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش را محکوم کردند.

اجتماع بزرگ مردم شیراز در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) و همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درکرمان در حال برگزاری است.

مردم از کوچک و بزرگ و پیر و جوان در این مراسم شرکت کردند و ضمن عزاداری برای سردار بزرگ اسلام با حضور حماسی خود اعلام کردند که هیچ کس نمی‌تواند انسجام و همبستگی مردم ایران را از بین ببرد.

مردم آمدند تا یکصدا بگویند، اگر سردار سیلمانی دیگر میان ما نیست اما اندیشه مقاومت و ایستادگی او همچنان میان ما جاری است و به هیچ دشمنی اجازه نمی‌دهیم تا دست تعدی به کشور دراز کند.

مردم آمدند تا بگویند که دشمن از خون پاک به ناحق ریخته شده سردار باید بیشتر از زمان زندگی او بترسد چراکه خون پاکش جوششی در دل‌ها انداخته و غمی نشانده که تا ابد خاموش شدنی نیست.

سردار هاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر استان فارس در حاشیه این تجمع در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امنیت ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی به ویژه شهید سپهبد سلیمانی است.

وی گفت: این مرد بزرگ در تمام سال‌های عمر خود مشغول مجاهدت و تلاش در راه مبارزه با دشمنان ملت ایران بود و اوج "ولایتمداری و بصیرت" در شخصیت این شهید بزرگوار قابل مشاهده است.

سردار غیاثی با بیان اینکه شهید سپهبد سلیمانی نقشه و سرمایه‌گذاری استکبار جهانی برای به آتش کشیدن منطقه غرب آسیا را نقش بر آب کرد، گفت: آمریکایی‌ها با پرورش گروه تروریستی داعش قصد داشتند ملت‌های مظلوم منطقه را برای دهه‌ها دچار جنگ کنند اما شهید سپهبد سلیمانی به همراه سایر رزمندگان و شهدای مقاومت اسلامی نقشه صهیونیست‌ها را نقش بر آب کردند.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به خشم و کینه آمریکایی‌ها نسبت به جبهه مقاومت اسلامی به ویژه شهید سپهبد سلیمانی گفت: شهید سلیمانی قهرمان مبارزه با جریان‌های تروریستی و تکفیری بود و این موجب نفرت و کینه آمریکایی‌ها از این شهید بزرگوار بوده است.

سردار غیاثی تاکید کرد: همانطور که مردم شریف ایران و مسئولان اعلام کرده‌اند انتقام سختی در انتظار جنایتکاران تروریست آمریکایی است.

بازاریان شیراز نیز همزمان با مردم امروز را تعطیل اعلام کردند و با حضور در میان مردم به سیل عزاداران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداختند. یکی از بازاریان در گفت‌وگو با تسنیم بیان کرد: همه ما امنیت کشورمان را مدیون شهید سلیمانی هستیم و اگر امروز را تعطیل کردیم به احترام این شهید بزرگوار بوده است.

همچنین همزمان با هفتمین روز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و آغاز دهه فاطمیه برنامه‌هایی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برنامه‌ریزی شده که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 18 و 19 دی ماه با حضور صادق آهنگران، مداح روزهای دفاع مقدس و همرزم شهید همراه با نماز مغرب و عشا در حرم مطهر برگزار می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
ترور سردار بخشی از طرحی بود که امریکا مدتها در حال انجام ان بود توسط اسراییل و عربستان و منافقان و سلطنت طلبان و چند گروه و دولت دیگر ابتدا جنگ و تحریم اقتصادی رو علیه کشورهای مقاومت اغاز کردن تا مردم در شرایط سخت و نارضایتی قرار بگیرند و همزمان با هزاران رسانه و مزدور شروع به جنگ روانی و تبلیقاتی و تخریبی هدفمند کردند تا این مردمان ناراضی و سختی دیده احساسشان تبدیل به لج و کینه و تنفر شود در این سناریو هزاران نفر در رسانه ها و شبکه های مجازی شروع محتوا سازی بزرگنمایی ناامید کردن مردم تخریب اقتصاد تخریب شخصیتها و گروه ها و عناصر مهم و تبلیغ فساد گسترده بزرگنمایی شده تبلیغ ضد دین و فرهنگ تبلیغ خوار و کوچک بودن و بی علم و دانش بودن ایرانی و شکو شبهه و شایعه اندازی و ایجاد توقع های کاذب و غیر واقعی اقتصادی به مردم و وعده های زندگی های رویایی و حل مشکلات با سلطه امریکا و غرب به ایران تا توانستند با همین عملیات تمام شخصیتها و سازمان ها مخصوصا گروه های نظامی و حاکمیت رو تخریب و بدنام کردن در صورتی که اصل مشکلات زاده دست خود انها بود مرحله بعدی تشویق و تحریک مردم برای امدن به خیابان بود تا بتوانند با افراد نفوذی و تحریک مردم ناراضی که کینه و لج هم دارند خشونت و درگیری درست کنند و در نتیجه این اقدام قوای نفوذی انان بتواند به مراکز حساس و حیاتی ایران حمله و کشور فروپاشی شود و در تقابل با پلیس برای اینکه حضور مردم گسترده تر و خشمگین تر شود شروع به تیراندازی هدفمند هم به مردم و هم نیروی امنیتی کردند تا با جنایت و حس انتقام شورش ها از کنترل خارج شود و تبدیل به درگیری مسلحانه شود و کشته ها و خشونت ها به گردن حکومت و قوای نظامی انداخته شود دقیقا مثل کاری که در سوریه انجام دادند و در مرحله بعد که حکومت و قوای نظامی از مشروعیت و چشم مردم افتاد امریکا و مزدورانش شروع به هدف قرار دادن مراکز مهم مثل پایگاه ها و افراد حشد شعبی کنند و مردم به جای دفاع از حکومت و نیروی نظامی خود یا سکوت کنند یا از امریکا حمایت کنند ، امریکا وقتی احساس کرد محاسباتش نتیجه داده و توطئه اش نتیجه داده شروع کرد به بمباران و ترور بازوهای قدرت منطقه و اهسته پیش امد تا ترور سردار که فکر میکرد با این ترور مردم منطقه و حاکمیتها دچار تفرقه و شکاف شدید میشوند و طرفداران امریکا دست بالا پیدا میکنند و میتواند باعث تسلیم و فروریختن حاکمیت و کل کشورهای منطقه به نفع امریکا شود اما این توطئه نجومی امریکا در مراحل حساس ان با ترور سردار به شدت شکست خورد و دقیقا برعکس شد ، الانم امریکا جرات جنگ ندارد فقط میخاهد با باد کردن خود و سر و صدا کاری کند اقدامی متقابل انجام نشود و نیروهای مقاومت و مردم منطقه بعد از این رسوایی و شکست بر سرش آوار نشوند ، همه این مسائل به خاطر اطلاعات و محاسبات غلط یا عمدی سازمان هایی بود که نقشه را طراحی و به امریکا گزارش میدادند
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
آمریکای جنایتکار که همیشه در حال آدم کشی بوده و حالا رییس جمهور دلقکش تهدید می کنه به تخریب کردن بناهایی که پدرانمون با عشق ساختند ... خدایا به حرمت عرقهایی که آن عزیزان سر ساختن این وطن ریختند به حرمت زحمت هایشان ، نگذار این پست فطرت به هدفش برسد . خدایا ما فقط تو را داریم و دست تو بالاترین دست هاست.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
یک طرح دیگه اینه که آمریکا میخواد نیروهاش رو از منطقه خارج کنه و از سایت های اروپا و قفقاز موشک پراکنی کنه و این وسط ۴تا موشک هم بزنه به سکوهای نفتی عربها میخواد نفت گرون بشه تا کار چین و اروپا تز نظر رکود اقتصادی یکسره بشه تا همچنان قدرت اقتصادی بلامنازع باقی بمونه
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
شاید یکی از اصلی ترین دلیل های آمریکا برای این کار این بود که حکومت عراق رو مجبور به واکنش کنه و ترامپ هم به یه بهونه ای عراق رو تحریم کنه از تحریم عراق هم چندین منفعت عایدش میشه که شاید اصلی ترینش فشار بیشتر به ایران و همچنین بالا بردن قیمت نفت به وسیله تحریم عراقی باشه ک الان نزدیک ۵ میلیون بشکه صادرات نفت داره ترامپ میدونه ۱۰ سال دیگه نفت قیمت چندانی نداره و میخواد با خارج کردن تولید کننده هایی مثل ایران- عراق- لیبی و ونزوئلا نفت خودش رو با قیمت بالاتر بفروشه
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
انتقامی سخت در راه است. دشمنان بدانند منتقم خون سردار دلها شهید سلیمانی، نه فقط ملت ایران، نه فقط سپاه قدس، نه فقط حزب الله و مقاونت منطقه، بلکه تمام آزادگان و آزاد مردان جهان اند، و بالاتر از آن، منتقم خون ایشان خداست، از سیطره خداوند فراری نیست و خداوند شدید العقاب و انتقام او شدید است. دشمن بداند طوفانی از موشکها، پهپادها و حملات برق آسا و عملیات استشهادی در تمام دنیا در انتظار اوست. بساط خود را جمع کند از منطقه خارج شود وگرنه نه فرصت کافی و نه نیرویی برایش باقی خواهد ماند تا فرار کنند یا اجسادشان را برایشان بفرستند. #انتقام سخت
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
مدعی خواست كه از بیخ كند ریشه ما غافل از آنكه خدا هست در اندیشه ما نه مرادم نه مریدم نه پیامم نه کلامم، نه سلامم نه علیکم، نه سپیدم نه سیاهم. نه چنانم که تو گویی، نه چنینم که تو خوانی ونه آن گونه که گفتند و شنیدی. نه سمائم، نه زمینم، نه به زنجیر کسی بسته و نه برده‌ی دینم نه سرابم، نه برای دل تنهایی تو جام شرابم، نه گرفتار و اسیرم، نه حقیرم، نه فرستاده پیرم، نه به هر خانقه و مسجد و میخانه فقیرم نه جهنم، نه بهشتم چنین است سرشتم این سخن را من از امروز نه‌ گفتم، نه‌ نوشتم، بلکه از صبح ازل با قلم نور نوشتم.* حقیقت نه به رنگ است و نه بو، نه به های است و نه هو، نه به این است و نه او، نه به جام است و سبو... گر به این نقطه رسیدی به تو سر بسته و در پرده بگویم، تا کسی نشنود آن راز گهربار جهان را، آنچه گفتند و سرودند تو آنی ... خود تو جان جهانی، گر نهانی و عیانی، تو همانی که همه عمر به دنبال خودت نعره زنانی تو ندانی که خود آن نقطه عشقی تو اسرار نهانی همه جا تو نه یک جای ، نه یک پای، همه‌ای با همه‌ای همهمه‌ای تو سکوتی تو خود باغ بهشتی. تو به خود آمده از فلسفه‌ی چون و چرایی، به‌ تو سوگند که این راز شنیدی و نترسیدی و بیدار شدی در همه افلاک بزرگی، نه که جزئی ، نه چون آب در اندام سبوئی، خود اوئی، به‌خود آی تا بدرخانه‌ی متروک هرکس ننشینی و به‌ جز روشنی شعشعه‌ی پرتو خود هیچ نبینی و گل وصل بچینی به‌خودآ..
0
0