۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۶۳۴۳۲۷
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی:

شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش کوثر بود

شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش کوثر بود
رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش کوثر بود، گفت: نیروهای انقلابی جهان در شخصیت سردار دلها ذوب بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور، شب گذشته در دانشگاه امام صادق(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: حضرت زهرا(س) کوثر بودند.

وی افزود: هر کسی در طول تاریخ به پیامبراکرم(ص) ابتر بگوید خداوند او را در قیامت به سختی مجازات می کند.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با اشاره به اقدامات ماندگار شهید سردار سلیمانی، ابراز کرد: سردار سلیمانی نیروهای انقلابی را در سطح جهان کشف کرد.

رییس ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: بعد از کشف با استخراج آنان نیروهای انقلابی را با رفتار و کردار خودش جذب کرد به حدی که نیروهای انقلابی جذب شده ذوب در شخصیت این بزرگ مردم شدند.

وی افزود: شهید صدر می فرمود: ملت ایران در امام خمینی(ره) ذوب شدند چون ایشان در اسلام ذوب بودند؛ شهید سلیمانی بعد از کشف و جذب نیروهای انقلابی در اقصی نقاط جهان اقدام به تشکیل گروه های مقاومت و اتصال آنان به یکدیگر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی بیان داشت: زمانی که سردار سلیمانی اقدام به این کار کرد برخی در داخل کشور می گفتند چرا پول ما را صرف عراق و سوریه می کنید در حالی که کشور خودمان مشکلاتی دارد که باید رفع شود اما همان ها امروز می بینند که ایران در سراسر دنیا نیروی انقلابی جان برکف دارد و آمریکا از آنها به شدت می ترسد.

رییس ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: انقلاب اسلامی و شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش کوثر بود؛ افرادی که در طول تاریخ انقلاب در هیچ انتخابات و راهپیمایی شرکت نکرده بودند در تشییع پیکر این شهید حضور یافته و خالصانه برای مظلومیتش اشک می ریختند.

وی با بیان اینکه محبت باید خالصانه باشد، گفت: مسجد انسان را مومن بار می آورد و خالص می کند؛ بیشترین تصویری که از شهید سلیمانی وجود دارد مربوط به اقامه نماز او است که در نهایت تواضع و فروتنی در برابر خداوند نماز اقامه می کردند و اشک می ریختند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات