۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۳۴۳۶۰
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

اقدام موشکی سپاه، پاسخ کوبنده ای به جنایت های آمریکا بود

اقدام موشکی سپاه، پاسخ کوبنده ای به جنایت های آمریکا بود
حجت الاسلام صادقی با اشاره به انتقام نخست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمریکای جنایت کار، گفت: این اقدام فرزندان سپاه پاسخ کوبنده‌ای به جنایت‌های آمریکا بوده است.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به انتقام نخست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمریکای جنایت کار، گفت: این اقدام فرزندان سپاه پاسخ کوبنده‌ای به جنایت‌های آمریکا در طول این سال‌ها بوده است.
 
وی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر اقتدار خود را به رخ جهانیان کشید، افزود: امروز جبهه مقاومت برای انتقام سخت از آمریکای جنایت کار در آمادگی کامل به سر می‌برند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انتقام موشکی ایران اسلامی از آمریکای جنایت کار مهم‌ترین خواسته ملت بزرگ ایران اسلامی از فرزندان خود در نیرو‌های مسلح بوده است، بیان داشت: خون پاک سپهبد سلیمانی یک موج عظیمی در دنیا ایجاد کرد که موجب به لرزه درآوردن کاخ سیاه دشمن شد.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت کانون تروریستم در منطقه را هدف قرار داد، بیان داشت: این اقدام ارزشمند سپاه بخشی از انتقام سخت جبهه مقاومت از آمریکای جنایت کار بود.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه جنگ طلب نبوده و نیستند، افزود: پاسخ ایران اسلامی اقدامی مشروع به جنایت هولناک آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سپهبد شهید سلیمانی بود و اگر آمریکایی‌ها خطایی مرتکب شوند به طور حتم پاسخ بعدی ایران اسلامی شدید‌تر و قاطع‌تر خواهد بود.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور بی نظیر و میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر خیر کننده بود، خاطرنشان کرد: همه دنیا در تحیر حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی هستند.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که رییس جمهور جنایت کار آمریکا، یک چهره منفوری در میان ملت‌های جهان است، تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی دل همه آزادی خواهان جهان را به درد آورد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور بی نظیر و میلیونی ملت بزرگ ایران در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی پایه‌های مشروعیت مدنی ایران اسلامی را تقویت کرد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران با این حضور بی نظیر و خیره کننده خود عزت و عظمت خود را به رخ جهانیان کشیدند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهادت سردار سپهبد سلیمانی ثابت کرد که تروریست و داعش تنها بازی آمریکایی‌ها برای چپاول ملت‌های منطقه است، تصریح کرد: سپهبد شهید سلیمانی تنها شخصی بود که نقش بسیار محوری و تعیین کننده‌ای در خشکاندن ریشه داعش در منطقه داشت./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات