۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۶۳۴۴۷۵
عزیزی خبر داد؛

برگزاری نشست های بصیرت افزایی در مدارس علمیه خواهران لرستان

برگزاری نشست های بصیرت افزایی در مدارس علمیه خواهران لرستان
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان از برگزاری نشست های بصیرت افزایی خبر داد و گفت: در این دوره ها طلاب بایسته های لازم را از منابع بیانات امام و رهبری فرا می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، عصر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در جامعه گفت: برگزاری دوره های آموزشی، گفتمان ها و نشست های دینی از برنامه های مهم حوزه برای ارتقای سطح اطلاعات تبلیغی حوزه است که برگزار می شود.

وی با بیان اهمیت آمادگی کامل طلبه برای انجام فعالیت تبلیغی افزود: فراگیری بایسته های تبلیغی و آگاه بودن به مسائل روز و نیازهای جامعه و مخاطب امری مهم برای موفقیت طلبه در عرصه تبلیغ است.

عزیزی خاطرنشان کرد: در برگزاری دوره آموزشی تبلیغی، گفتمان ها و نشست های دینی همواره به موارد فوق پرداخته می شود و در این راستا از ظرفیت اساتید برجسته حوزه بهره مند می شویم.

وی در ادامه از برگزاری نشست هایی با محوریت بصیرت افزایی و ارتقای دانش تبلیغی طلاب خبر داد و گفت: این دوره ها در همه مدارس علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: ارائه راهکارهای مقابله با هجمه دشمنان، راه های بصیرت بخشی و مخاطب شناسی از اهداف برگزاری این دوره ها است.

وی اظهار داشت: طلاب بایسته های تبلیغی لازم را از منابع ارزشمند بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب فرا می گیرند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات