۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۳۴۵۶۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران:

انتقام سخت مربوط به خروج آمریکایی ها از منطقه است

انتقام سخت مربوط به خروج آمریکایی ها از منطقه است
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه اخلاص و ولایتمداری حاج قاسم سلیمانی او را سردار دل ها کرد، گفت: انتقام سخت به خروج آمریکایی ها در منطقه مربوط است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی گلپایگانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران، امروز در مراسمی که به مناسبت شهادت مظلومانه سردار دل ها و همرزمانش در مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار شد، گفت: عین الاسد بزرگ ترین پایگاه آمریکا در منطقه محسوب می شود.

وی افزود: سکوت آمریکایی ها در برابر حمله موشکی سپاه پاسداران به این پایگاه نظامی بسیار معنادار است زیرا آنان نمی توانند سخنی بگویند. البته این تنها یک سیلی محکم به آنان بود و انتقام سخت که مربوط به خروج مستکبران از منطقه می شود همچنان باقی است.

حجت الاسلام محمودی تکرار این سیلی ها را برای اخراج آمریکایی ها از منطقه لازم و ضروری دانست و ابراز کرد: استکبار باید سفره خود را هر چه سریع تر از منطقه جمع کرده و برود، امت اسلام دیگر تحمل حضور آمریکایی ها را در منطقه ندارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران با ابراز تاسف از فقدان سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهادت این بزرگ مردم همانند زمانی که در قید حیات بودند برای جهان اسلام برکات فراوانی داشت.

وی با اشاره به تشییع تاریخی مردم تهران، گفت: قریب به 7 میلیون جمعیت در تهران پیکر مطهر این شهید والامقام را با چشمانی اشکبار تشییع کردند و انتقام خون او و همرزمانش را از سپاه پاسداران خواستار شدند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تلاش های فراوانی در حفظ حرم آل الله انجام داد، گفت: سردار سلیمانی یار خوبی برای امام زمان(عج) و رهبر انقلاب بود و مردم در تشییع پیکر این شهید مجاهد سنگ تمام گذاشتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران در پایان خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی انسانی با اخلاص و مطیع محض فرمان ولایت و امامت بود برای همین او سردار دلها شد./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات