۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۳۴۵۸۹
نماینده ولی فقیه در مازندران:

سیلی سپاه به آمریکایی‌ها نمایش اقتدار موشکی ایران اسلامی به دنیا بود

سیلی سپاه به آمریکایی‌ها نمایش اقتدار موشکی ایران اسلامی به دنیا بود
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سیلی که به آمریکایی‌ها زد اقتدار خود را به دنیا نشان داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جامعه اسلامی فرهنگیان استان در ساری با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و همچنین شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی بار دیگر بصیرت ملت ایران نشان داد و موجب گرم شدن دل‌ها شد.
 
وی با بیان این که حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سردار سپهبد سلیمانی حجت را بر همه تمام کرد، افزود: ملت بزرگ ایران بار دیگر بصیرت، ایستادگی و مقاومت خود را نشان دادند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که این حضور باشکوه باید بیشتر تحلیل و مورد بررسی قرار گیرد، گفت: حضور میلیونی ملت ایران در تشییع پیکر پاک و مطهر سردار سپهبد شهید پیام روشنی برای دنیا بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که ملت ایران علیرغم همه مشکلاتی که دارند بار دیگر حماسه ساز شدند، افزود: با این حضور میلیونی و خیره کننده مردم دیگر هیچ عذری برای کم کاری‌ها وجود ندارد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که ملت ایران ثابت کردند به نظام و رهبری اعتقاد عملی دارند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران نشان دادند که اهل سازش و تسلیم نیستند و با مقاومت و ایستادگی خود دشمن را به زانو در خواهند آورد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌های آمریکایی اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند حضور فساد برانگیز آمریکا در منطقه باید پایان پذیرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این سیلی که به آمریکایی‌ها زد اقتدار خود را به دنیا نشان داد، خاطرنشان کرد: فرزندان انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین پایگاه‌های شیطان بزرگ را در منطقه موشک باران کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که کسی در دنیا جرأت چنین کاری ندارد، تصریح کرد: اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن چنان ضربه‌ای به آمریکایی‌ها زد که موجب وحشت در دل آن‌ها شد.
 
وی با بیان این که در دوران رژیم پهلوی کسی جرأت نداشت حتی یک نگاه چپ به سرباز آمریکایی بیندازد، افزود: اما فرزندان ایران اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های آمریکایی را در منطقه موشک باران می‌کنند.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که آمریکایی‌ها به بهانه‌های مختلف به کشور‌ها لشکرکشی می‌کنند، گفت: امروز نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه‌های تروریستی در منطقه حضور دارند در صورتی که خود آن‌ها بزرگترین تروریست دنیا هستند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات