۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۳۴۶۱۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

سپاه با حملات موشکی خود بینی آمریکایی‌ها را به خاک مالید

سپاه با حملات موشکی خود بینی آمریکایی‌ها را به خاک مالید
حجت الاسلام مشایخ گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پاسخ دندان شکن خود، بینی آمریکایی‌ها را به خاک مالید.
حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تجلیل از اقدام مقتدرانه سپاه در حملات موشکی به پایگاه تروریست‌های آمریکایی، آن را یک سیلی محکمی به جنایت‌های رژیم تروریست آمریکا در منطقه دانست.

وی با بیان این که آمریکایی‌ها در چهل سال اخیر جنایت‌های بسیاری را در منطقه مرتکب شدند، افزود: امروز نیز مهم‌ترین عامل ناامنی، بحران و جنگ در خاورمیانه نتیجه دخالت‌ها و سیاست‌های این رژیم تروریستی است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها در تازه‌ترین جنایت‌های خود سردار سپبهد سلیمانی که پرچم دار مبارزه با تروریست و افراطی گرایی در منطقه و حتی جهان بود را به شهادت رساندند، گفت: چنین رژیم تروریست و جنایت کاری هیچ جایگاهی در منطقه ندارد و باید هر چه زودتر به حضور فساد برانگیزش در خاورمیانه پایان دهد.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که آمریکایی‌ها به بهانه مبارزه با تروریست، گروه‌های تکفیری و آدم کش را در منطقه پرورش می‌دهند، خاطرنشان کرد: حمایت مستقیم مالی و تسلیحاتی آمریکایی‌ها از داعش در سال‌های اخیر به وضوح مشخص بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز مقابله با آمریکای تروریست به یک مطالبه اسلامی و حتی جهانی تبدیل شده است، گفت: آمریکای جنایت کار برای تحقق منافع نامشروع و تروریستی خود دست به جنگ و خونریزی می‌زند و از بیان آن نیز ابایی ندارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وعده خود به ملت ایران عمل کرد و با موشک باران مقر تروریست‌های آمریکایی درس بزرگی به آن‌ها داد، افزود: آمریکایی‌ها به خوبی پیام جمهوری اسلامی ایران را دریافتند و متوجه شدند که ایران اسلامی در دفاع از خود با هیچ کسی مماشات نخواهد کرد.

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که امروز نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در آمادگی کامل به سر می‌برند، گفت: آگر آمریکایی‌ها بخواهند کوچکترین خطایی بکنند کل پایگاه‌های آن‌ها در منطقه با خط یکسان خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها به خوبی این تهدید‌های مسؤولان کشورمان را درک می‌کنند، افزود: البته رژیم تروریستی آمریکا باید بداند که انتقام سخت هنوز محقق نشده و به زودی با بیرون راندن آن‌ها از منطقه این وعده محقق خواهد شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سپهبد شهید سلیمانی یک پیام روشن به همه دنیا داشت، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران به دنیا نشان دادند که با اقتدار کامل در برابر جنایت‌های آمریکایی‌ها خواهند ایستاد و بینی آن‌ها را به خاک ذلت خواهند مالید./۹۵۰/
افشین ایمانی
ارسال نظرات