۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۳۴۷۶۲
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

رابطه قلبی و حقیقی سردار سلیمانی با ولایت سبب عاقبت‌ به‌خیری او شد

رابطه قلبی و حقیقی سردار سلیمانی با ولایت سبب عاقبت‌ به‌خیری او شد
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: از مهم‌ترین شئون عاقبت‌ به‌خیری سردار سلیمانی، رابطه قلبی و دلی و حقیقی او با حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست با مسؤولان استانی، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری درباره تحسینِ جهاد و خدمت و تعظیم در برابر عظمت شهادت، اظهار کرد: درباره سردار سلیمانی و وصف شخصیت و مدیریت و جهاد و شهادت و تشییع پیکر مطهر او توصیفات و تحلیل‌های فراوانی شده است، اما بیان و نگاه مراد و مقتدای حاج قاسم؛ امام خامنه‌ای در تشریح شخصیت او از هر بیان و توصیفی رساتر و گویاتر است.

وی افزود: اکنون کمتر کسی است که نداند بین این سرباز و فرمانده، بین این مرید و مراد و بین این رهرو و رهبر، چه پیوند عمیق ولایی برقرار بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: کلمات و سخنان حاج قاسم در وصف رهبر عزیزمان فراوان است، اما شاید این فراز از کلام سلیمانی بیش از آن‌که خوانده شود باید شنیده شود. آنجا که با لحنی عاشقانه و گریه‌آلود، هشدار و انذار می‌دهد: «والله، والله، والله».

وی ادامه داد: از مهم‌ترین شئون عاقبت‌به‌خیری، رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست گرفته است، آن وقت است که من رستگار و پیروز شدم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: طبیعی است که چنین انسانی با این معرفت و بصیرت در چشم و نگاه فرمانده اش که نایب امام زمان (عج) است، چه جایگاهی خواهد داشت.

وی با اشاره به زندگی و جهاد و خدمت سردار دل‌ها، اظهار کرد: رهبر انقلاب زندگی و جهاد و خدمت حاج قاسم را با صفاتی چون مجاهد شجاع، سردار بزرگ، سردار فداکار و عزیز ما، سردار پرافتخار، جهاد شجاعانه، جهاد مخلصانه و آرزومند دائمی شهادت ستوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: شهید سلیمانی داغدار و گریان برای شهادت و رفقای شهیدش، نمونه برجسته تربیت‌یافتگان اسلام و مکتب امام خمینی و چهره بین‌المللی مقاومت بود که همه عمر را به جهاد در راه خدا گذرانده بود.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی بارها و بارها خود را در معرض تهاجم دشمن قرار داده و تا مرز شهادت، پیش رفته بود، اظهار کرد: مجاهد راه خدا و برای خدا و مخلصاً لله، بی‌پروا در راه انجام وظیفه در راه خدا از همه‌چیز و همه‌کس، بنده صالح خدا، شهید زنده، مجاهد عظیم القدر و فرمانده مبارزه با تروریسم از دیگر توصیفات رهبر معظم انقلاب درباره این شهید بزرگوار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: شهادت بزرگ حاج قاسم، از نگاه حضرت آقا سخت و تلخ است و از همه برای رهبری تلخ‌تر و سخت‌تر؛ ولی قیامتی که این شهادت آفرید موجب شد اوصاف رهبر انقلاب اسلامی از ایشان رنگ و بوی دیگری بگیرد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات