۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۳۴۸۳۴
جمعی از اساتید و طلاب در بیانیه ای:

اقدام صادقانه سردار حاجی زاده الگویی برای کارگزاران نظام باشد

اقدام صادقانه سردار حاجی زاده الگویی برای کارگزاران نظام باشد
جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم با اشاره به مسؤولیت‌پذیری و صداقت سردار حاجی‌زاده تأکید کرد که اقدام صادقانه سردار حاجی زاده باید الگویی برای کارگزاران نظام باشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای از مسؤولیت‌پذیری و صداقت سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه حمایت کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله: النجاة فی الصدق، نجات در راستگویی است.

سخنان صادقانه فرمانده دلیر هوافضای سپاه سردار حاجی زاده، در مورد پذیرش خطای انسانی یکی از افراد زیر مجموعه خود که منجر به جان باختن انسان های بی‌گناه شد، نشان از حیات الهی در نظام اسلامی دارد.

هیچ وقت فراموش نخواهد شد آن عزیزان با موشک باران پادگان بزرگ نظامی آمریکا یعنی عین الاسد، سیلی محکمی به جنایت کاران آمریکایی زدند.

نهادهای انقلابی باید همانند این عزیزان، همیشه در مورد خطاهای خود با مردم صادقانه روبرو شوند و باور داشته باشند که مردم عزیز و شریف چنین مسئولانی را دوست می‌دارند و برای موفقیت روز افزون آنها دعاگو هستند.

این حرکت صادقانه می بایست الگویی برای همه کارگزاران لشکری، کشوری و دولتی باشد تا در صورت ارتکاب یا صدور هر گونه خطای محاسباتی، در مقابل مردم صادقانه، عذرخواه و پاسخگو باشند.

البته ذکر این نکته ضروری است چنانچه قصور احتمالی صورت گرفته باشد باید طبق ضوابط قانونی برخورد لازم صورت گیرد.

در پایان این مصیبت اندوهبار و دردناک جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز و دیگر انسانهای بی‌گناه این پرواز را به رهبر انقلاب امام خامنه ای و خانواده‌های معظم این عزیزان تسلیت عرض می کنیم و از خدای متعال برای آنان صبر و آرامش طلب می نماییم.

جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نمحمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
بسوگ عزیزان که دادیم ز دست . قلوب پر از مهر ملت شکست . بداند ولی دشمن پست و رذل . اگر چه بظاهر بماتم نشست . از این حقه بازی نکرد هیچ سود . فقط نفرتش در دل ما فزود . محال است یک ملت باصفا . نباشد بعهد خودش با وفا تو کز عهد و ایمان نداری خبر . دهان بسته و از سپه نام مبر . ئدیدی چگونه بخفت کشاند . ابر مفسدی را بجایش نشاند؟ اذاق العدو صواریخنا . اضاء الظلام تواریخنا . پس ای نا جوانمرد بر گشته بخت . مکن کار خود زار و بیهوده سخت . با سلام و درد بر شما خواننده ی عزیز.طول عمر رهبر عظیم الشان وضجاع و فرزانه ی خود را آرزو میکنیم .
2
0
نمحمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
بسوگ عزیزان که دادیم ز دست . قلوب پر از مهر ملت شکست . بداند ولی دشمن پست و رذل . اگر چه بظاهر بماتم نشست . از این حقه بازی نکرد هیچ سود . فقط نفرتش در دل ما فزود . محال است یک ملت باصفا . نباشد بعهد خودش با وفا تو کز عهد و ایمان نداری خبر . دهان بسته و از سپه نام مبر . ئدیدی چگونه بخفت کشاند . ابر مفسدی را بجایش نشاند؟ اذاق العدو صواریخنا . اضاء الظلام تواریخنا . پس ای نا جوانمرد بر گشته بخت . مکن کار خود زار و بیهوده سخت . با سلام و درد بر شما خواننده ی عزیز.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
جناب آقای دکتر روحانی تعطیل کردن تحقیقات علمی روی ماهواره فوق پیشرفته بومی و نداشتن ماهواره فوق پیشرفته بومی چنین فجایعی را به دنبال داشته و خواهد داشت اگر سیستم ماهواره ای فوق پیشرفته بومی داشتیم ناوبری هواپیماها به جای رادارهای زمینی از طریق ماهواره انجام می شد و درجه اطمینان آن بطور قابل ملاحظه افزایش می یافت و این خطا های مهلک پیش نمی آید
و هواپیما دشمن را می شود از لحظه برخاستن تا نزدیک شدن به کشور را رصد کرد
و در جنگ با دشمن نیز ضریب موفقیت را فوق العاده ارتقاء داد
1
0
صبابازگیر
United Arab Emirates
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷
سردار حاجی زاده تو هم مثل سردار سلیمانی؛افتخار ایران هستی
0
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
با درود و سلام بر سردار حاجی زاده و تشکر از این دلاور مرد متخلق به اخلاق الله که در عین دلیری بسیار متواضع است و با ابراز علاقه ی قلبی به نظامیان شریف و بزر گوار جمهوری اسلامی ایران : خدایت نگهدارد افراخته سر . ز شوق زیادی شدیم چشم تر . توئی مایه ی عزت و اقتدار . کنیم بر وجودت همه افتخار . به اخلاق نیک و بفرزانگی . نمودی به عالم تو مردانگی .
0
0