۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۶۳۵۰۱۲

بازدید امام جمعه اهواز از منطقه عین دوی اهواز

بازدید امام جمعه اهواز از منطقه عین دوی اهواز
امام جمعه اهواز برای آگاهی از وضعیت و معضلات منطقه عین دوی اهواز بازدید مجددی از این منطقه به عمل آورد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز، امروز بازدید دوباره‌ای از منطقه عین دو اهواز برای آگاهی از آخرین وضعیت و معضلات منطقه داشت.

در این بازدید مردم مشکلاتی از قبیل فاضلاب و بیرون زدگی آب و نامطبوع بودن آن، عدم لوله کشی گاز برخی از منازل و آسفالت معابر را مطرح کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، با بیان اینکه فاضلاب و بیرون زدگی آن باید از سطح خیابان‌ها جمع شود، اظهار داشت: امیدواریم با شبکه گذاری جدید آب بتوانیم گام‌هایی برای حل معضل فاضلاب در منطقه عین دو برداریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه بنا به گفته‌های مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اهواز حدود ۱۵ کیلومتر در منطقه عین دو شبکه گذاری شده است، خاطرنشان کرد: برخی از شبکه گذاری ها، چون کارشناسانه صورت نگرفته است جمع آوری می‌شود و جایگزین‌ها باید طبق شاخصه‌های فنی و مهندسی باشد.

وی با بیان اینکه شاهد تلاش‌های بسیار متولیان امر هستیم، عنوان داشت: به مسأله فاضلاب و بیرون زدگی آن ورود پیدا کردیم و تا رفع مشکلات به تلاش ادامه می‌دهیم.

لازم به ذکر است، باتوجه به همزمانی بازدید با نماز ظهر و عصر، در یکی از خیابان‌ها نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد اقامه شد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات