۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۳۵۰۱۷
از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان؛

دوره مهارت‌های بیان تفسیر ویژه طلاب سطوح عالی برگزار می‌شود

دوره مهارت‌های بیان تفسیر ویژه طلاب سطوح عالی برگزار می‌شود
حجت الاسلام بزرگیان از برگزاری دوره مهارت‌های بیان تفسیر ویژه طلاب سطوح عالی حوزه علمیه خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام محمد بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره مهارت‌های بیان تفسیر خبر داد و گفت: این دوره ویژه طلاب سطوح عالی است که با حضور اساتید برجسته کشوری و در سه بازه زمانی مختلف برگزار می‌شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه اتمام پایه ششم از جمله شرایط نام نویسی است، اظهار داشت: ۲۵ دی ماه آخرین مهلت نام نویسی است و در آخر نیز مدرک پایان دوره اهدا می‌شود.

این مقام مسؤول در رابطه با برگزاری زمان دوره عنوان داشت: ۳ و ۴ بهمن ماه، ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه زمان برگزاری دوره است و طلاب سطوح عالی برای نام نویسی می‌توانند به معاونت تهذیب مراجعه کنند.

حجت الاسلام بزرگیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال دو مدرسه قرآنی در سطح استان افتتاح شد، بیان داشت: نهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه استان با حضور ۸۰ شرکت کننده به مدت یک روز در دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وی گفت: دوره تربیت مربی روانخوانی قرآنی با حضور ۱۲۰ طلبه از یک ماه پیش آغاز و تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات