۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۳۶۳۴۳
مدیر حوزه علمیه پلدختر:

گفتمان های انقلاب در دهه فجر برگزار می شود

گفتمان های انقلاب در دهه فجر برگزار می شود
مدیر مدرسه علمیه امام رضا پلدختر گفت: گفتمان های انقلاب با بهره مندی از ظرفیت مبلغان حوزه در راستای تبیین ارزش های انقلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام نادر سبزی پیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به فعالیت تبلیغی طلاب اشاره کرد و بیان داشت: حضور طلاب مبلغ بین مردم نقش بسزایی در ترویج و تبیین بایسته های دینی و هدایت دینی جامعه دارد.

وی با اشاره به رسالت خطیر طلاب در عرصه تبلیغ و روشنگری بین مردم اظهار داشت: همواره کارگاه های آموزشی تبلیغی با موضوعات مختلف برای طلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام سبزی پیری خاطرنشان کرد: کارگاه های آموزشی با عناوین نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف، ازدواج سالم و آسان، دشمن شناسی و استکبار ستیزی و تحکیم بنیان خانواده برگزار می شود.

وی در ادامه به اجرای برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: گفتمان های انقلابی، روایت خاطرات دوران دفاع مقدس، برگزاری همایش نقش طلاب و روحانیت در پیروزی انقلاب از جمله برنامه هایی است که برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر خاطرنشان کرد: برنامه های دهه فجر با هدف بیان دستاوردها و برکات نظام جمهوری اسلامی برگزار می شود.

وی هدف از اعزام مبلغان و برگزاری گفتمان های دینی به ویژه بین نسل جوان را تبیین ارزش های دینی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه عنوان کرد.

حجت الاسلام سبزی پیری اظهار داشت: آگاهی بخشی بین نسل جوان و تحکیم بنیه اعتقادی و دینی این قشر سد راه دسیسه های دشمن است و در جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارد.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت حوزه های علمیه در عرصه تبلیغ و حضور طلاب مبلغ بین اقشار مختلف به خوبی بهره مند شد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات