۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۶۳۷۳۲۶

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی چشمه‌سار کوثر برگزار می شود

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی چشمه‌سار کوثر برگزار می شود
مسابقه کتاب‌خوانی چشمه‌سار کوثر با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، شبکه سراسری معارف، سامانه کتاب‌خوان همراه پژوهان و موسسه امام هادی علیه‌السلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، مسابقه کتاب‌خوانی چشمه‌سار کوثر، با همکاری موسسه امام هادی علیه‌السلام، شبکه سراسری معارف، معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سامانه کتاب‌خوان همراه پژوهان برگزار می‌شود.

هدف از این مسابقه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و آشنایی هر چه بیشتر افراد جامعه با ویژگی‌ها و خصائص بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و دیگر دختران پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله است و این مسابقه به صورت غیر حضوری و اینترنتی برگزار می‌شود.

کتاب چشمه‌سار کوثر با ۱۸۰ صفحه، یکی از آثار ارزنده‌ی حجت الاسلام و المسلمین مهدی عبداللهی بوده که حاوی ۶ خطبه از خطبه‌های ارزشمند دختران رسول خدا صلی الله علیه و آله است.

این خطبه‌ها نشانگر منزلت رفیع، عظمت مقام و دانش گسترده‌ی خاندان عصمت و اهل‌بیت وحی علیهم‌السلام است. از ویژگی‌های کتاب چشمه‌سار کوثر، دارا بودن خطبه‌های ارزشمند دختران رسول خدا صلی الله علیه و آله همراه با ترجمه و اعراب کامل است.

زمان شروع مسابقه از ۱۱ دی هم‌زمان با میلاد مسعود حضرت زینب کبری سلام الله علیها و پایان آن ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و نتایج مسابقه، پس از انجام مراسم قرعه کشی، هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و زادروز میلاد امام خمینی رضوان الله علیه، اعلام و به برگزیدگان از سوی حامیان مسابقه، ۱۰ پلاک طلا مزین و متبرک به نام حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها و جوایز ارزنده‌ی دیگر اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در مسابقه، به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه امام هادی علیه‌السلام به نشانی www.imamhadi.ir و یا سایت آزمون موسسه به نشانیazmoon.imamhadi.ir مراجعه نمایند./1370/ج

ارسال نظرات