۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۳۷۶۸۱
حجت الاسلام حسینی:

انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است

انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است
امام جمعه بروجرد انقلاب را خار چشم دشمنان خواند و گفت: به کوری چشم دشمن امروز انقلاب در منطقه و دنیا نفوذ کرده و همواره توطئه دشمن علیه انقلاب خنثی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه متوسطه اول انقلاب اسلامی بروجرد گفت: انقلاب اسلامی در طول این سال ها با وجود تحریم ها و توطئه های دشمن همواره راه خود را ادامه داد و خدمات فراوانی به مردم ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه راه انقلاب همواره ادامه دارد، افزود: همه ما به ویژه نسل جوان در تداوم این راه نقش بسزایی دارند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به توطئه دشمن در زمینه ایجاد ناامیدی در جامعه و جداکردن جوانان از انقلاب اظهار داشت: تقویت باور و اعتقادات جوانان و پرورش نسلی انقلابی و ترزیق روحیه امید در جامعه خنثی کننده توطئه های دشمن است.

وی ادامه داد: امروز جوانان ما با بصیرت و هوشیاری باید توطئه های دشمنان را خنثی و در تداوم راه انقلاب نقش آفرینی کنند، دراین راستا باید در کسب علم و تقویت بنیه اخلاقی تلاش کنند.

امام جمعه بروجرد انقلاب را خار چشم دشمنان خواند و خاطرنشان کرد: به برکت وجود رهبری فرزانه و حکیم و به پشتوانه ملت ایران توطئه های دشمن در عرصه های مختلف علیه انقلاب خنثی است.

وی با اشاره به هراس دشمن از رهبر معظم انقلاب بیان کرد: وحدت و اتحاد ملت خنثی کننده دسیسه های دشمنان علیه انقلاب بوده و باید با تبعیت از رهبری و در سایه بصیرت و هوشیاری و حضور در صحنه های انقلاب جلوی توطئه های دشمن ایستاد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات