۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۳۷۸۵۷
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

دستگاه‌های خراسان شمالی اهتمام بیشتری به فضاسازی دهه فجر داشته باشند

دستگاه‌های خراسان شمالی اهتمام بیشتری به فضاسازی دهه فجر داشته باشند
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: باید دستگاه‌ها و نهادهای این استان اهتمام بیشتری به فضاسازی ویژه ایام‌الله دهه فجر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر، با ابراز گلایه از برخی نهادها درزمینهٔ فضاسازی محیطی ویژه دهه فجر، اظهار کرد: برخی از دستگاه‌ها در فضاسازی و تبلیغات محیطی ویژه دهه فجر، اقدامات حداقلی را هم اجرا نکرده‌اند.

وی همچنین ضمن گلایه از عدم ثبت برنامه‌ها و عدم فضاسازی مطلوب برخی دستگاه‌ها و نهادها، اضافه کرد: اگر در مناسبت‌های مذهبی تبلیغات اسلامی و شهرداری و در مراسمات ملی شورای هماهنگی تبلیغات دست به کار نباشند، جز معدودی از نهادها، اقدام چشمگیری از سایر دستگاه‌ها شاهد نیستیم.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه ضمن قدردانی از کارگروه‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی، از تشکیل بیش از 137 جلسه استانی و شهرستانی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌های مشابه و تکراری در سامانه ثبت گزارش‌ها فیلتر شد، گفت: بیش از 10 هزار و 741 برنامه در بازه زمانی سی‌ام دی‌ماه و سی‌ام بهمن توسط کارگروه‌ها و سایر دستگاه‌ها اجرایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار کرد: 22 کارگروه استانی و 12 کارگروه شهرستانی ذیل ستاد فعالیت دارند که کارگروه بسیج با بیش از دو هزار و 500 برنامه، کارگروه قرآن و تشکل‌های دینی با هزار و 368 برنامه، کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی با هزار و 315 برنامه و کارگروه زنان و خانواده با 623 بیشترین برنامه را در سامانه ثبت کرده‌اند.

رییس ستاد دهه فجر استان همچنین سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان، اداره کل آموزش‌وپرورش، ناحیه بسیج بجنورد، اداره کل کتابخانه‌های استان و سازمان جهاد کشاورزی را نیز دستگاه‌های دارای بیشترین ثبت برنامه در بین دستگاه‌ها عنوان کرد.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه در بین شهرستان‌ها بجنورد با ثبت سه هزار و 635 برنامه بیشترین برنامه را داراست، از ثبت بیش از دو هزار و 908 برنامه توسط سایر شهرستان‌ها خبر داد و افزود: یقیناً در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها افزون بر آمار ثبت‌شده برنامه‌های متعدد دیگری نیز اجرایی خواهد شد که امکان ثبت آن‌ها در سامانه فراهم نبوده است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات