۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۳۸۰۷۰
استاد حوزه علمیه کرمان:

هدف از معامله قرن، تسلط آمریکا بر منطقه است

هدف از معامله قرن، تسلط آمریکا بر منطقه است
حجت الاسلام هدایتی گفت: هدف آمریکا از به رسمیت شناختن اسرائیل، تسلط پیدا کردن بر منطقه است تا منافع خاورمیانه را برای خودشان جمع آوری و خودشان را قدرت اول جهان بدانند.
حجت الاسلام حمید هدایتی استاد حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به اهداف آمریکا در منطقه، گفت: آمریکا در منطقه به دنبال منفعت طلبی است.
 
وی افزود: هدف آمریکا از به رسمیت شناختن اسرائیل، تسلط پیدا کردن بر منطقه است تا منافع خاورمیانه را برای خودشان جمع آوری و خودشان را قدرت اول جهان بدانند.
 
حجت الاسلام هدایتی با بیان این که معامله قرن از سوی ترامپ در منطقه یک معامله‌ای است که کشور‌های همسایه باید با وحدت جلوی این معامله را بگیرند، خاطرنشان کرد: هدف از معامله قرن، تسلط آمریکا بر منطقه است.
 
استاد حوزه علمیه کرمان اظهار داشت: قبله اول مسلمین، قدس بوده و تمام مردم مسلمان وظیفه دارند معامله قرن در منطقه را محکوم کنند، زیرا با اجرا شدن معامله قرن، تسلط دشمن بر منطقه بیشتر می‌شود.
 
وی با توجه به این که بعضی از کشور‌های منطقه به دنبال حمایت از آمریکا هستند، تصریح کرد: بعضی از کشور‌های منطقه همچون عربستان، استقلالی از خودشان ندارند و محتاج کشور‌هایی همچون آمریکا هستند.
 
حجت الاسلام هدایتی با اشاره به این که عربستان بازیچه آمریکا قرار گرفته است، اظهار داشت: حفظ وحدت اسلامی جلوی معامله قرن را در خاورمیانه می‌گیرد.
 
وی در پایان با بیان این که حفظ منافع از مهم‌ترین وظایف کشور‌های مسلمان است، گفت: کشور‌های عربی به راحتی نگذارند که آمریکا منافع آن‌ها را بگیرد./۹۷۰/ت310/ب1
ارسال نظرات