۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۳۸۰۷۱
مدیر حوزه علمیه محمودیه کرمان:

وظیفه امت اسلامی وحدت و حفظ جریان مقاومت در منطقه است

وظیفه امت اسلامی وحدت و حفظ جریان مقاومت در منطقه است
حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به رفتارهای آمریکا در خاورمیانه، گفت: خارج کردن دشمنانی همچون آمریکا نیاز به وحدت و همبستگی کشورهای اسلامی دارد.

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده مدیر حوزه علمیه محمودیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به معامله قرن از سوی ترامپ در خاورمیانه، گفت: شخصیت ترامپ در جهان به فردی منفور و ضعیف تبدیل شده که در دولت خود دست به هر کاری می زند.

وی افزود: عمل نکردن به قوانین بین الملل و نقض قانون کشورهای منطقه از دستاوردهای دولت ترامپ محسوب می شود که امروز برای ماندن در دولت، هرکاری را در کشورهای منطقه انجام می دهد.

حجت الاسلام زمزم زاده با اشاره به این که به رسمیت شناختن اسرائیل از اهداف آمریکا است، ابراز داشت: تمام دولت های آمریکا درپی به رسمت شناختن اسرائیل در جهان بودند که ترامپ با علنی کردن آن دست به رفتاری احمقانه زده است.

مدیر حوزه علمیه محمودیه با توجه به این که کشورهای منطقه از آمریکا می ترسند، ادامه داد: بعضی از کشورهای منطقه خود را فدای آمریکا کرده اند و به دستورات او عمل می کنند که این کار جز ذلت چیزی دیگر را به همراه ندارد.

وی بیان داشت: وظیفه امت اسلامی حفظ جریان مقاومت در منطقه است و کشورهای مسلمان سعی کنند با وحدت جلوی یاوه گویی های ترامپ بایستند.

استاد حوزه علمیه در پایان با اشاره به این که مسؤولان کشور، مادی و معنوی به مردم فلسطین کمک کنند، گفت: خارج کردن دشمنانی همچون آمریکا نیاز به وحدت و همبستگی کشورهای اسلامی دارد./970/ت310/ب1

ارسال نظرات