۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۶۳۸۲۰۱
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان:

۳۸ نفر در مرحله تجدید نظر تایید صلاحیت شدند

۳۸ نفر در مرحله تجدید نظر تایید صلاحیت شدند
حجت‌الاسلام مرادی گفت: لیست افراد تأیید صلاحیت شده استان همدان روز ۲۲ بهمن‌ماه به فرمانداری ابلاغ و در روز ۲۳ بهمن‌ماه منتشر خواهد شد.

حجت‌الاسلام جلال مرادی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به بررسی اعتراض نامزدها در مرحله اول تأیید صلاحیت‌ها، گفت: در مرحله نخست 141 نفر حائز تأیید صلاحیت شدند که بعد از بررسی‌های مجدد تعداد 38 نفر به این تعداد اضافه شد.

وی تصریح کرد: افرادی در مرحله دوم و با اعتراض تأیید صلاحیت شدند که در مهلت مقرر مدارک کافی خود را به هیئت نظارت و ارزیابی ارائه کردند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان اظهار داشت: روال تجدیدنظر در احراز صلاحیت‌ها بدین گونه است که افراد بعد از اعتراض می‌توانند با ارائه مدرک معتبر حکم برائت خود را از هیأت نظارت بر انتخابات کسب کنند.

وی افزود: از میان این 38 نفر که به‌ تازگی تأیید صلاحیت شدند 17 نفر متعلق به حوزه انتخابیه همدان، 2 نفر مربوط به اسدآباد، 5 نفر ملایر، 5 نفر نهاوند، 2 نفر تویسرکان، 3 نفر بهار و 4 نفر مربوط به رزن هستند.

حجت‌الاسلام مرادی در پایان گفت: لیست افراد تأیید صلاحیت شده استان همدان روز 22 بهمن‌ماه به فرمانداری ابلاغ و در روز 23 بهمن‌ماه منتشر خواهد شد./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
قرار است خاتمی در یک ویدئوی ضبط شده به مردم بگوید اگر ما اصلاح طلبان و روحانی بد هستیم، رقیب ما بدتر است، پس دوباره بیایید و به ما رای دهید!!!/ قرار است شبکه بی بی سی فارسی با همین رویکرد در هفته منتهی به انتخابات، برای اصلاح طلبان و جریان بنفش رپرتاژآگهی برود!!!
0
0