۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۶۳۸۲۱۷
رییس اوقاف الیگودرز مطرح کرد؛

برگزاری مراسم شب های انقلاب در بقاع متبرکه الیگودرز

برگزاری مراسم شب های انقلاب در بقاع متبرکه الیگودرز
رییس اوقاف شهرستان الیگودرز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم شب های انقلاب در بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام علی اعتمادی، رییس اوقاف شهرستان الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان داشت: این ایام فرصتی برای آشناسازی نسل امروز با اهداف و آرمان های انقلاب است.

وی از برگزاری مراسم شب های انقلاب در بقاع متبرکه خبر داد و بیان داشت: تا پایان دهه مبارک فجر ویژه برنامه هایی با عنوان شب های انقلاب در بقاع متبرکه برگزار می شود.

رییس اوقاف شهرستان الیگودرز افزود: این مراسم با حضور مسؤولان و عموم مردم و با هدف تبیین و ترویج اهداف و آرمان های انقلاب و بیان دستاوردهای انقلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام اعتمادی با اشاره به حضور مبلغان در بقاع متبرکه اظهار داشت: مبلغان با استفاده از فرصت های تبلیغی که در دهه مبارک فجر در اختیار دارند، به تبیین و ترویج دستاوردهای انقلاب می پردازند.

وی عنوان کرد: آشنا سازی نسل جوان با اهداف انقلاب و ترویج ارزش های انقلابی بین نسل امروز را از دیگر اهداف فعالیت های تبلیغی عنوان کرد.

رییس اوقاف شهرستان الیگودرز بازگو کردن اهداف و دستاوردهای انقلاب را ضروری خواند و افزود: این مهم لازمه تربیت نسلی انقلابی و مصون سازی این قشر در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات