۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۶۳۸۲۳۱
امام جمعه ماهان:

حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه مردم مسلمان است

حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه مردم مسلمان است
حجت الاسلام محمد زاده با اشاره به این که رمز موفقیت در مقابل دشمن، اتحاد و همبستگی کشورهای مسلمان است، گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه مسلمانان است.
حجت الاسلام محمد محمد زاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به محکوم کردن معامله قرن، گفت: آمریکا در منطقه به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی ایران است.
 
وی افزود: اشغال فلسطین یکی از اهداف آمریکا در منطقه شمرده می‌شود و مسلمانان باید با قدرت جلوی اهداف شوم دشمنان را بگیرند.
 
حجت الاسلام محمد زاده با اشاره به این که بعضی از مردم آمریکا به دنبال برکناری ترامپ هستند، خاطرنشان کرد: ترامپ در دنیا به انسانی منفور و ضعیف تبدیل شده است که حتی مردم آمریکا به دنبال برکناری ترامپ هستند.
 
امام جمعه ماهان با توجه به این که یهودیان اسرائیل از جهت مالی کمک‌های زیادی را به دولت آمریکا می‌کنند و ترامپ مجبور بوده به آن‌ها کمک کند، ابراز داشت: صهیونیست‌ها هدفی جز اشغال فلسطین در خاورمیانه ندارد.
 
وی اظهار داشت: عربستان و امارات بازیچه آمریکا هستند و این دو کشور باید بدانند آمریکا دلسوزی برای کشور ندارد، زیرا هدف آمریکا در منطقه منفعت طلبی است.
 
حجت الاسلام محمد زاده با توجه به این که مردم مسلمان با محکوم کردن می‌توانند جلوی دشمنان را در منطقه بگیرند، ادامه داد: وحدت و اتحاد بین کشور‌های مسلمان راه خروج آمریکا از خاورمیانه است.
 
وی با بیان این که وزیر امور خارجه وظیفه مهمی در قبال مردم فلسطین دارد، ابراز داشت: وزارت خارجه در سخنرانی‌های جهانی خود سعی کند معامله قرن را محکوم کند و به دنبال اتحاد مسلمان در منطقه باشد.

امام جمعه ماهان در پایان با اشاره به این که طلاب و روحانیان چهره واقعی دشمن را به مردم بیان کنند، گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه مردم مسلمان است./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات