۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۶۳۸۵۳۶
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رفع مشکلات کنونی کشور در گرو انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی است

رفع مشکلات کنونی کشور در گرو انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی است
حسینی رفع مشکلات کنونی کشور را در گرو انتخاب نمایندگانی کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: لیبرال ها و غرب گراها هرگز نمی توانند مشکلات را حل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدمحمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه پنجشنبه در مسجدجامع نظام مافی گفت: امام راحل از همان دوران طاغوت با نگاهی ژرف و عمیق معتقد به قیام لله بودند و اعتقاد داشتند که باید در جامعه تحولی ایجاد شود.

وی با استناد به آیات الهی مبنی بر اینکه کفار هرگز نباید بر مومنان مسلط شوند، ادامه داد: امام راحل مبارزه با کفار و طاغوت را با همین اعتقاد راسخ به آیات الهی آغاز کرد.

حسینی انقلاب اسلامی را حکومتی متفاوت با نظام سرمایه داری و سوسیالیستی دانست و ابراز کرد: مردم ایران زمانی که انقلاب کردند می دانستند دنبال چه هدفی هستند برای همین انقلاب از آن مردم است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید امام راحل فرمودند مردم همیشه باید در صحنه حاضر باشند و روحیه انقلابی آنان استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران صرفا یک جابجایی قدرت نیست که گروهی بیایند و گروهی بروند، اضافه کرد: در نظام اسلامی افرادی باید در راس قدرت قرار بگیرند که انقلابی باشند و با پایبندی به مبانی اسلام آرمان انقلاب را دنبال کنند.

حسینی با اشاره به اینکه اسلام یک دین جامع است و برای تمام شؤونات فردی و اجتماعی انسان‌ها برنامه دارد، بیان داشت: برخی لیبرال ها و مسؤولان داخلی معتقد هستند اسلام فاقد نظام سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بوده و ما باید همانند بقیه دنیا در همه امور مثل اجرای سند 2030 تابع قوانین جهانی باشیم.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: سال 92 نیز با همین تفکر بود که می گفتند ما دیگر نباید با دنیا تقابل کنیم بلکه زمان تعامل فرا رسیده است و از درشت گویی اجتناب کرده و درست با آنان سخن بگوییم؛ آنان دنیا را تنها مستکبران و جنایتکاران جهانی می دانند همان‌هایی که برجام را امضا کردند.

وی افزود: آنان با امضای برجام قرار بود تحریم ها را بردارند اما برعکس روز به روز عرصه را بر ملت ایران تنگ کردند و سردار دلها را به شهادت رساندند و رییس جمهور آمریکا با صراحت و وقاحت تمام گفت ما این ترور را انجام دادیم.

حسینی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب دو نگاه در کشور وجود داشت، گفت: یک نگاه امامین انقلاب اسلامی بود که ما را به رشد و پیشرفت علمی و تکنولوژی سوق می داد و دیگری نگاه لیبرال و غرب‌گرا بود.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مردم در انتخابات آتی افراد انقلابی، مومن، کارآمد و دلسوز انتخاب کنند می توانند شاهد رفع مشکلات کنونی کشور و پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ایران باشند./813/

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
مخلص دکتر انقلابی خودمون
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
مسجد جامع نظام مافی در کدام شهر و استان قرار داره؟ زمان سخنرانی مال کی است؟
خبر بدون ارکان ارزشش کم میشه لطفا ترا بخدا کمی رعایت اصول خبرنویسی کنید.
0
0