۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۳۸۸۶۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

آیت الله طبرسی خدمتگزاری مخلص، مدافع حقیقی ولایت و انقلاب بود

آیت الله طبرسی خدمتگزاری مخلص، مدافع حقیقی ولایت و انقلاب بود
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که آیت الله طبرسی(ره) عاشق و دلداده ولایت بود، گفت: این عالم وارسته تا آخرین لحظه از عمر با برکت خود در مسیر انقلاب ثابت قدم بود.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به ارتحال آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه و نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: آیت الله طبرسی از دلدادگان و شیفتگان به اسلام و پیرو مکتب نورانی اهل بیت(ع) بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آیت الله طبرسی(ره) عاشق و دلداده ولایت و رهبری بود، افزود: این عالم وارسته تا آخرین لحظه از عمر با برکت خود در مسیر انقلاب ثابت قدم بود.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که آیت الله طبرسی(ره) همواره دغدغه انقلاب، نظام و رهبری داشتند، خاطرنشان کرد: خدمات و مجاهدت های این عالم نستوه در جهت تقویت نظام و انقلاب برجسته و ملموس است.

وی اظهار داشت: این عالم وارسته همواره در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد و مدافع و دلداده واقعی ولایت و انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره به خدمات چهل ساله این عالم ربانی در سنگر نماز جمعه مرکز استان و نمایندگی ولی فقیه در مازندران، افزود: آیت الله طبرسی همواره در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت پیشگام بود و پیرو حقیقی مکتب نورانی اسلام و اهل بیت (ع) بود.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه با اشاره به برخی ویژگی‌های این عالم وارسته، تصریح کرد: خدمات خالصانه این عالم نستوه همواره در نزد مردم فهیم و ولایتمدار مازندران ماندگار خواهد ماند.
 
حجت الاسلام شکریان همچنین به نقش مهم آیت الله طبرسی در ایجاد انسجام و وحدت مردم غیور مازندران در سال‌های پر برکت ایشان اشاره و خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی همه جریان‌های مختلف جامعه مورد تاکید این عالم ربانی بود و همواره در شرایط بحرانی و سخت به تقویت جمهوری اسلامی و حفظ وحدت و همدلی در بین همه آحاد جامعه تاکید داشتند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که یاد و نام این شخصیت انقلابی و وارسته همواره برای مردم مازندران زنده خواهد ماند، تصریح کرد: خدمات خالصانه و ارزشمند ایشان هم برای مردم ولایتمدار استان به یادگار خواهد ماند و به طور قطع مردم وفادار مازندران تجلیل شایسته‌ای از خدمتگزاران خود به عمل خواهند آورد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات