۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۶۳۹۰۲۳
حجت الاسلام نصوری:

آیت الله طبرسی همواره برای ابهام زدایی در بحث مهدویت گام بر می داشت

آیت الله طبرسی همواره برای ابهام زدایی در بحث مهدویت گام بر می داشت
مسؤول بنیاد مهدویت مازندران با بیان اینکه آیت الله طبرسی همواره سعی می کرد تا از انحرافات موجود در زمینه مهدویت جلوگیری کند، گفت: ایشان علاقه بسیاری به طلاب داشت.

حجت الاسلام نصوری مسؤول بنیاد مهدویت استان مازندران در حاشیه تشییع پیکر مطهر آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه مرحوم آیت الله طبرسی فردی متواضع، مخلص و مرزبان نسبت به حریم اهل بیت(ع) بودند، گفت: ایشان علاقه بسیاری به طلاب داشتند.

وی با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله طبرسی همواره تلاش می کرد تا ریل گذاری مناسبی صورت بگیرد تا طلاب به خوبی تربیت کرده و رشد کنند، اظهار داشت: ایشان نسبت به طلاب بسیار دغدغه مند بود، از همین جهت حوزه علمیه امام علی(ع) را در استان مازندران تأسیس کردند.

حجت الاسلام نصوری به دغدغه های مرحوم آیت الله طبرسی در زمینه مهدویت اشاره و بیان کرد: ایشان همواره در تلاش بود تا گفتمان مهدویت را در استان مازندران ترویج کند و خودشان نیز ریاست شورای مهدویت در استان را بر عهده داشتند و سعی می کردند تا از انحرافات موجود در زمینه مهدویت جلوگیری کنند.

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه مرحوم آیت الله طبرسی از بصیرت بسیار بالایی برخوردار بود و همواره در راستای حفظ حریم ولایت روشنگری می کرد، خاطرنشان کرد: ایشان در خطابه های مختلفی که داشتند سعی می کردند تا نقش روحانیت در عصر غیبت و وظایف منتظران را به درستی تبیین کنند؛ سلسله سخنرانی های ایشان هم اکنون به یک کتاب تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله طبرسی میدان دار حفظ حریم ولایت بودند، اظهار کرد: حرکت های ایشان همواره به دور از تنش صورت می گرفت، زیرا نسبت به حفظ وحدت مردم دغدغه مند بود.

وی در پایان حضور مرحوم آیت الله طبرسی در جبهه را مورد توجه قرار داد و به روحیه انقلابی گری این عالم وارسته اشاره و تأکید کرد: ایشان مطیع امام و رهبری بود و تأکید بسیاری نسبت به حفظ بیت المال داشت./841/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حسین ثالث موید
ارسال نظرات