۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۶۳۹۴۱۹
سردار نقدی خطاب به آمریکایی ها:

دست از پا خطا کنید درسی به شما خواهیم داد که برای ابدیت نوشته شود

دست از پا خطا کنید درسی به شما خواهیم داد که برای ابدیت نوشته شود
معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتب جهاد خستگی ناپذیر و جهاد دائمی با کفر و ظلم است، گفت: مکتب شهید سلیمانی برای انسانیت هیچ مرزی قائل نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در مراسم گرامیداشت اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه بغض های برآمده بخاطر شهادت حاج قاسم سلیمانی تا زمان تحقق انتقام سخت فرو نخواهد نشست، گفت: شلیک به حاج قاسم سلیمانی، شلیک به آرمان های بزرگ ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و یک راه بود، ادامه داد: انتقام سخت تنها با محو رژیم غاصب صهیونیستی و خروج آمریکا از منطقه محقق خواهد شد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه مرام نامه مکتب شهید سلیمانی «اخلاص» است، خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی مرد اخلاص بود و همه امور را تنها برای خداوند متعال انجام می داد؛ ما نباید در تفسیر اخلاص حاج قاسم سلیمانی دچار اشتباه شویم و بپنداریم اخلاص ایشان تنها در نماز و معنویت به هنگام عبادت و ابراز ارادت به اولیای الهی خلاصه می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ترجمه اخلاص مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی «اطاعت محض از ولایت» بود، ابراز کرد: آن مسأله ای که موجب موج آفرینی و تحول آفرینی می شود آن است که یک انسان همه چیز خود را برای رضای خداوند کنار بگذارد؛ حاج قاسم سلیمانی در هنگامی که همگان ایشان را تنها گذاشته بودند، در اطاعت از امر ولایت وارد جبهه مقاومت شدند و با دشمنان جنگیدند و در این مسیر به هیچ چیز دیگری توجه نداشتتند.

وی عنوان کرد: شهید حاج سلیمانی در مسیر اطاعت از امر ولی فقیه به شماتت ملامت کنندگان گوش فرا نمی داد و سعی می کرد امر رهبر معظم انقلاب را محقق کند؛ در روزگاری که افرادی به مسأله حمایت از سوریه خرده می گرفتند و شماتت می کردند، حاج قاسم سلیمانی بدون توجه به سخنان آنها وارد میدان شد و اجازه نداد امر ولایت بر روی زمین بماند.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه خستگی ناپذیری و مجاهدت از ویژگی های بارز مکتب شهید سلیمانی است، بیان کرد: دشمن با تبلیغات گسترده و ایجاد جنگ روانی می خواست به حاج قاسم سلیمانی القا کند که شخصیتی بزرگ است و می تواند در مقابل رهبری بایستد، اما ایشان تا آخرین لحظه اعلام کرد که «من سرباز ولایت هستم».

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتب جهاد خستگی ناپذیر و جهاد دائمی با کفر، ظلم و شرک است، تأکید کرد: شهید سلیمانی همواره در جبهه های مبارزه علیه ظلم در خط مقدم حضور داشتند؛ از دیدگاه مکتب شهید سلیمانی جنگ و مبارزه با دشمن تا زمانی که ظلم به صورت کامل از جهان محو نشود پایان نمی یابد.

وی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی برای انسانیت هیچ مرزی قائل نیست، اظهار داشت: امروز دشمن با رسانه های خود سعی می کند تا اذهان جوانان را نسبت به حضور و حمایت ایران از مردم مظلوم منطقه مشوش کند؛ کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می دهند، جانشان که هیچ، دو ریال هم حاضر نیستند برای ایران خرج کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتب شهادت طلبی و عشق به شهادت است و با تأکید بر اینکه دشمن با مشاهده شهادت طلبی پا به فرار می گذارد، اضافه کرد: طبق روایت نبوی اگر مسلمانی ندای مظلومیت مسلمانی را بشنود و به او کمک نکند، مسلمان نیست، از این رو ایران یار مظلومان و مستضعفان است و از هیچ تلاشی برای یاری مظلومان و محرومان دریغ نمی کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد: دشمن تهدید می کند که حاج اسماعیل قاآنی را ترور می کنیم، اولاً که غلط می کنید، ثانیاً موشک هایی که به عین الاسد خورد می توانست بر عرشه ناو هواپیمابرتان اصابت کند تا به جای 100 ضربه مغزی، هزاران ضربه مغزی روی دستتان می ماند و در اعماق اقیانوس ها دنبالشان می گشتید؛ اگر دست از پا خطا کنید درسی به شما خواهیم داد که برای ابدیت بنویسند.

وی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتب انقلابی گری، بصیرت و وفاداری است، ابراز کرد: مواضع انقلابی سردار سلیمانی در جریان فتنه 88 بر هیچکس پوشیده نیست؛ مسیر شهادت طلبی در کشور پایان ندارد و امروز جوانان برای شهادت صف بسته اند./841/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
حسین ثالث موید
ارسال نظرات