۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۳۹۶۹۵
سرپرست حوزه علمیه لرستان:

پژوهش از عوامل مؤثر پیشرفت جامعه است

پژوهش از عوامل مؤثر پیشرفت جامعه است
سرپرست حوزه علمیه لرستان به نقش پژوهش در رفع مشکلات و نیازهای جامعه اشاره کرد و گفت: این مهم سبب رشد و پیشرفت جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در اختتامیه سومین دوره استانی جشنواره علامه حلی در دانشگاه فرهنگیان خرم آباد، گفت: برگزاری این جشنواره فرصتی برای تقویت و ارتقای فعالیت پژوهشی طلاب است.

وی با اشاره به رقابت سالم طلاب در جشنواره علامه حلی افزود: مهم ترین اولویت حوزه علمیه تربیت طلبه پژوهش محور است.

سرپرست حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه پژوهش در رأس فعالیت های دینی و حوزوی است، خاطرنشان کرد: پژوهش اساس فعالیت های علمی و تبلیغی طلاب و روحانیان است.

وی به نقش انجام فعالیت های پژوهشی در رفع نیازهای حوزه اشاره کرد و افزود: انجام این فعالیت ها در رفع نیازها و مشکلات جامعه نقش آفرین است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به آثار و برکات فعالیت های پژوهشی در جامعه اظهار داشت: فعالیت پژوهشی اثرگذار طلاب باید به صورت کتاب چاپ شود و در اختیار دیگر طلبه ها قرار گیرد و برای طلاب درس آموز شود.

وی خاطرنشان کرد: پژوهش در کاهش خطاهای انسانی مؤثر بوده و موجب رشد و پیشرفت در جامعه می شود و در پویایی علوم دینی نقش آفرین است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات