۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۴۲۶۱۶

دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با علمای اهواز

دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با علمای اهواز
حجت الاسلام میرعلایی از دیدار نماینده ولی فقیه با علمای اهواز خبر داد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در این دیدارها، جویای حال این بزرگواران شد.
حجت الاسلام سید امیر میرعلایی، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با علمای اهواز خبر داد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در این دیدارها، با تبریک حلول ماه مبارک رجب، جویای حال این بزرگواران شد.
                              گفتگو/دیدار امام جمعه اهواز با علمای اهواز
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: امام جمعه اهواز با آیات موسوی جزایری، شفیعی، حیدری، طیب و حجت الاسلام والمسلمین فرحانی و بهاءالدینی دیدار کرد ضمن اینکه با شخصیت‌های حوزوی استان دیدار کرد.

حجت الاسلام میرعلایی با اشاره به اینکه دیدار با علمای شهرستان‌ها نیز صورت می‌گیرد، ادامه داد: امام جمعه اهواز از سیل بند‌های عین دوی اهواز بازدید و با حضور در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، از زحمات کادر درمانی و مسئولان مربوطه در مقابله با ویروس کرونا تجلیل به عمل آورد.
                            گفتگو/دیدار امام جمعه اهواز با علمای اهواز
وی در رابطه با برگزاری نمازجمعه خاطرنشان کرد: بنا بر ابلاغیه رئیس شورای سیاستگذری ائمه جمعه کشور و براساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، نماز جمعه این هفته (۱۶ اسفندماه ۹۸) در سراسر مراکز استان‌ها برگزار نمی‌شود.
                           گفتگو/دیدار امام جمعه اهواز با علمای اهواز
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان به سوالات مکرر مومنان در خصوص اظهار نظر نماینده ولی فقیه و کسب تکلیف در موضوع برگزاری اعتکاف رجبیه اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط فعلی به اطلاع عموم مردم شریف و شهیدپرور استان می‌رساند که امام جمعه اهواز در جلسه اخیر در سازمان تبلیغات استان بیان داشت با توجه به تعطیل شدن بلا استثنای اعتکاف رجبیه برای اعتکاف آخر ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات