۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۴۳۴۹۰
با تأکید بر ورود جدی دستگاه دیپلماسی کشور؛

کانون مداحان و شاعران قم قتل عام مسلمانان هند را محکوم کرد

کانون مداحان و شاعران قم قتل عام مسلمانان هند را محکوم کرد
کانون مداحان و شاعران استان قم با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شدید جنایات هندوهای افراطی در قتل عام مسلمانان هند، خواستار ورود جدی دستگاه دیپلماسی کشور به این مسأله شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کانون شاعران و مداحان آئینی استان قم با صدور بیانیه ای قتل عام مسلمانان در هند توسط هندوهای افراطی با چراغ سبز آمریکا را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

پس از ورود قدوم نحس شیطان بزرگ بر خاک شبه قاره، مجوز جنایت و کشتاری دیگر علیه مسلمانان صادر شد و این بار نظامیان پلید هند با همراهی افراط گرایان هندو، مسلمانان مظلوم و بی دفاع را به خاک و خون کشیدند.

عمق فجایع به حدی است که قلم را یارای نوشتن آن نیست. تصاویر دلخراش زنده به گور کردن مادر و کودک مسلمان، نشان از سقوط انسانیت و قهقرای قرن بیست و یکم به سوی جاهلیت است.

ما جامعه ی انقلابی ایران، ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، خطبا، مداحان و اقشار مختلف شهر خون و قیام قم ضمن محکوم کردن این وحشیگری ها و نژادپرستی، با اعلام برائت از سکوت حکام جهان اسلام، از دستگاه دیپلماسی کشورمان و عموم متنفذین می خواهیم اقدامات لازم جهت فشار به دولت هند برای توقف این جنایات را بعمل آورند و به این دولت متحجّر و خونریز تفهیم کنند که از خشم انقلابی فرزندان خمینی و خامنه ای بهراسند.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

کانون مداحان و شاعران آئینی استان قم

/1330/ج

ارسال نظرات