۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۴۳۷۰۶

ماجرای محمد مداح و «دوران جدید عالم»

ماجرای محمد مداح و «دوران جدید عالم»
نامش محمد مداح است؛ طلبه ای اهل تبریز؛ حکایتش قلب همه را سوزانده؛ میگویند قرار بوده نام فرزندشان محسن باشد؛ همه را خراب کرده و آباد.

به گزارش خبرگزاری رسا، نامش محمد مداح است.طلبه ای اهل تبریز.مدتی است برای تحصیل مفتخر به همجواری بانوی قم فاطمه معصومه (سلام الله علیه)شده است.

چند روزیست که با ورود کرونا با جمعی دیگر از دوستان طلبه اش به یاری بیماران کروناایی در بیمارستان شتافته اند.از همنشینی و روحیه دادن به بیماران کرونایی که حتی بعضی افراد خانواده شان از ارتباط با آنها اکراه دارند بگیرید تا کمک به نیروهای خدماتی بیمارستان و نظافت بیمارستان.

مسوولین بهداشتی میگویند کارشان فوق العاده اثر کرده و شده اند برگ برنده مبارزه با کرونا. هم روحیه بیماران عوض شده هم پرستاران و کادر درمانی.

از قضا همسر محمد با فرزندی شش ماهه نیز در همان بیمارستان محل خدمت او بستری میشود و سرانجام همین دیروز محمد را تنها میگذارند.

عکس غریبانه محمد در گوشه بیمارستان روضه مجسم است؛ مردی که یواشکی درحال گریه است تا مبادا روحیه کادر درمانی و بیماران آسیب ببیند.

حکایتش قلب همه را سوزانده. میگویند قرار بوده نام فرزندشان محسن باشد.همه را خراب کرده و آباد.

اینها داستان و رویا نیست. واقعیت است؛ واقعیتی در دل قرن بیست و یک. بله در همین دوره ای که چپ و راست فریاد«انسانم ارزوست»سر میدهیم. به راستی چه میجوییم؟ عشق؟ همین جاست.چه میجوییم ؟ انسان؟ همین جاست.

اینها تربیت شدگان مکتب امام روح‌الله و فرزندان معنوی سیدعلی هستند که با حبل ولایتش راه اسمان درپیش گرفتند.

اینها همان حاج قاسم هایی هستند که روز تشییعش فریاد میزدیم از انها در مملکت مان زیاد داریم.

اینها آمده اند آغاز دوران جدید عالم را اعلام کنند. دوره ای که در آن انسان انسان است نه موجودی خوک صفت شهوت ران و نه موجودی گرگ صفت زرسالار و نه موجودی خودپرست که از ترس جان عزیزش دست و پا میزند و به تکاپو افتاده.اینان اصلا جانشان را برای فدا شدن در راه راستی و حقیقت میخواهند. و چه خوب گفت و پیر مرشدمان که کانون غربی تولید ناانسان در حال احتضار است.

دوران جدید عالم آغاز شده و اما من هنوز پای درگل مانده ام و خجالت میکشم از خویش و عناوین بزرگی که یدک میکشم. انسان...طلبه....

تا دیر نشده باید کاری کرد شاید دست ما نیز به این حبل ولایت فرزند فاطمه گیر کرد و کنار حاج قاسم و حججی و محمد مداح عزیز بالا رفتیم. خدا چه دیدید انشالله که می شود...اللهم ارزقنا...

/924/ج

منبع: روزنه

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
عادل
Iran, Islamic Republic of
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
دلمون آتیش گرفت. خدا به دل ایشون آرامش بده
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
یعنی پزشکا نتوانستند با سزارین بچه ها را زایمان کنند .
0
0