۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۶۴۴۵۲۲
رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان مطرح کرد؛

تشویق مردم به قرائت ادعیه در فضای مجازی

تشویق مردم به قرائت ادعیه در فضای مجازی
حجت الاسلام رویوران به آماده سازی اطلاعیه‌هایی مبنی بر عدم برگزاری نماز جماعت و مراسمات مذهبی و سوق دادن مردم به برگزاری مراسمات مذهبی و ادعیه در فضای مجازی اشاره کرد.
حجت الاسلام عادل رویوران، رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: هیأت‌های مذهبی به ضدعفونی مساجد و اماکن پرتردد اطراف مساجد محله‌های خود می‌پردازند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان با تأکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن گفت: هیأتی‌های مسجد امام محمدباقر به نظافت کامل و شست و شوی مساجد و ضدعفونی می‌پردازند.

این مقام مسئول ادامه داد: روحانیون مستقر شهرستان نیز در زمینه مقابله با کرونا ورود پیدا کرده و آموزش‌های لازم پیشگیری را برای ساکنان محل تبلیغ خود ارائه می‌دهند.

حجت الاسلام رویوران بیان داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز کلیپی در رابطه با چگونگی مقابله با کرونا و ضرورت در خانه ماندن، تهیه و در گروه‌های مجازی منتشر کرده است.

وی به آماده سازی اطلاعیه‌هایی مبنی بر عدم برگزاری نماز جماعت و مراسمات مذهبی در اماکن سرپوشیده و سوق دادن مردم به برگزاری مراسمات مذهبی و ادعیه در فضای مجازی اشاره کرد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات