۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۶۴۴۶۹۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

جهش تولید بهترین راهکار برای بی اثر کردن تحریم ها است

جهش تولید بهترین راهکار برای بی اثر کردن تحریم ها است
حجت الاسلام شکریان، جهش تولید را عامل پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور دانست وگفت: به طور قطع توجه به جهش تولید در کشور می‌تواند تحریم‌های ظالمانه دشمن را بی اثر کند.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به نامگذاری شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید، گفت: حمایت از تولید و رونق تولید در کشور اقتصاد ایران اسلامی را شکوفا و موجب فعال‌تر شدن بازار کسب و کار در کشور می‌شود.

وی با فرا رسیدن سال 99 و ضمن اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب، با عنوان سال جهش تولید، اظهارداشت: حمایت از بخش تولید و مولفه‌های آن در سال‌های اخیر از سوی رهبر انقلاب و نگاه ویژه ایشان به این بخش در این شرایط حساس نشان از قدرت معجزه آسای تولید ملی و رونق آن در کشور است که اگر فضای کسب و کار آماده باشد قطعا در بسیاری از زمینه‌ها جمهوری اسلامی پیشرفت قابل توجه‌ای خواهد داشت.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به اهمیت رونق تولید و جهش آن در بخش‌های مختلف کشور، افزود: توجه به مسأله تولید می‌تواند راه گشا و نجات بخش اقتصاد کشور باشد و این در سایه وحدت و همدلی همه بخش‌های اجرایی کشور و آحاد جامعه قطعا محقق خواهد شد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود توجه به شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید و دیگر مولفه‌های آن را ناجی اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: چهل سال است جمهوری اسلامی با تحریم‌های ظالمانه و شدید از سوی مستکبران عالم و نظام سلطه مواجه است، اما این تحریم‌ها نتوانسته بر عزم و اراده ملت غیور ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی ایجاد کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: امروز توجه به اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و سرمایه ملی می‌تواند باعث شکوفایی و پیشرفت اقتصادی کشور باشد و این مهم در سایه توجه به توان داخلی و نیروی پر انگیزه و بانشاط و جوان کشور تحقق پیدا خواهد کرد.
 
حجت الاسلام شکریان، استفاده از سرمایه‌های عظیم انسانی در کشور را یک قدرت بالقوه دانست و خاطر نشان کرد: سرمایه انسانی فعال و پویا می‌تواند بستر ساز توسعه اقتصادی در کشور باشد و موجب رشد اقتصادی شود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، جهش تولید را عامل پیشرفت و توسعه اقتصادی دانست و بیان داشت: به طور قطع توجه به جهش تولید و رونق تولید در کشور می‌تواند تحریم‌های ظالمانه را در جامعه بی اثر یا کم اثر کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خود افزود: این مهم با حمایت از کار و سرمایه ایرانی و توجه به تولید داخلی امکان پذیر است و در بخش تولید هم باید برنامه ریزی‌ها بسمت تحقیق و پژوهش باشد تا اثرات مطلوب آن وارد اقتصاد کشور شود./950//۳۱۰/ خ
افشین ایمانی
ارسال نظرات