۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۴۴۸۷۵

برگزاری درس خارج آیت الله موسوی جزایری در مدرسه صاحب الزمان ماهشهر

برگزاری درس خارج آیت الله موسوی جزایری در مدرسه صاحب الزمان ماهشهر
مدیر مدرسه صاحب الزمان ماهشهر با اشاره به پذیرش ۳۰ طلبه برای سال تحصیلی جدید از برگزاری درس خارج آیت الله موسوی جزایری خبر داد.
حجت الاسلام مرتضی خوشبین، مدیر مدرسه صاحب الزمان ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پذیرش طلبه برای سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در این باره آمادگی پذیرش ۳۰ طلبه را داریم، اما در حال حاضر با توجه به راه اندازی قرارگاه مبارزه با کرونا، فعالیت‌ها در این زمینه صورت می‌گیرد.

مدیر مدرسه صاحب الزمان ماهشهر با بیان اینکه پذیرش از مقطع سیکل صورت می‌گیرد، بیان داشت: تاکنون تعدادی از علاقه‌مندان برای تحصیل در حوزه، نام نویسی کردند در زمان کنونی، کلاس‌های درسی بصورت مجازی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه شاهد مشارکت طلاب در کنفرانس‌ها بصورت مجازی هستیم، ادامه داد: طلاب مدرسه اقماری شهرک شهید چمران در سال تحصیلی جاری، در مدرسه صاحب الزمان ماهشهر به ادامه تحصیل پرداختند.

حجت الاسلام خوشبین با اشاره به اینکه صد طلبه در ۹ پایه به تحصیل اشتغال دارند، ادامه داد: درس خارج زیر نظر آیت الله موسوی جزایری در مدرسه برگزار می‌شود و طلاب و روحانیت از آن بهره‌مند هستند.

وی گفت: فعالیت حوزه علمیه ماهشهر برای مقابله با کرونا در قالب پاسخگویی به شبهات و ضدعفونی کردن مناطق مختلف حوزه استحفاظی در حال انجام است و تا شکست بیماری ادامه خواهد داشت./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات