۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۱
کد خبر: ۶۴۵۱۱۸
مدیر حوزه علمیه اردبیل مطرح کرد؛

ضرورت همکاری بخش های مختلف برای مبارزه با کرونا

ضرورت همکاری بخش های مختلف برای مبارزه با کرونا
حجت الاسلام نوروزی گفت: اگر کشور ما به دور از اقصاد مقاومتی به تولید اقلام بهداشتی دست نمی زد در شرایط شیوع کرونا که امکان واردات وجود نداشت، دچار مشکل می شد.

حجت الاسلام مهدی نوروزی مدیر حوزه علمیه اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیامد های مثبت شیوع کرونا در کشور، گفت: شیوع کرونا اهمیت اقتصاد مقاومتی را نشان داد و عملا ثابت کرد که اقتصاد مقاومتی کارساز بوده است.

حجت الاسلام نوروزی افزود: اگر کشور ما مانند بسیاری دیگر از کشورها به دور از اقصاد مقاومتی به تولید اقلام بهداشتی دست نمی زد در شرایط شیوع کرونا که امکان واردات وجود نداشت، دچار مشکل می شد.

مدیر حوزه علمیه اردبیل با اشاره به نوع دوستی ملت ایران، عنوان کرد: در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی فروشگاه ها غارت شد درحالی که مردم نوع دوست ایرانی در حال تقسیم داشته های خود در میان یکدیگر بودند.

وی تشتت آرا میان مسؤولان را از جنبه های منفی شیوع کرونا دانست و ابراز کرد: به دلیل عدم قبول مسؤولیت توسط رئیس جمهور در خصوص برعهده گرفتن فرماندهی ستاد ملی مبارزه با کرونا به نظر می رسد سایر بخش های حاکمیتی همراهی کاملی با وزارت بهداشت ندارند.

وی عدم هماهنگی میان مسؤولان را سبب بلاتکلیفی مردم عنوان و خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح موافق با بستن راه های موصلاتی کشور بودند اما رئیس جمهور اعلام کرد که قرطینه ای نخواهیم داشت.

حجت الاسلام نوروزی از بی توجهی ها به توصیه های مسؤولان انتقاد کرد و ادامه داد: با عدم توجه مردم برای ماندن در خانه و پر شدن بیمارستان ها، شهر اردبیل دچار وضعیت بحرانی می شود.

مدیر حوزه علمیه اردبیل با ابراز امیدواری نسبت به برطرف شدن بلای ویروس کرونا از سراسر جهان، گفت: شیوع ویروس کرونا سبب شد تا بیشتر از گذشته نسبت به الطاف خداوندی و قدرت او آگاه شویم./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات