۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۶۴۶۵۲۸
امام جمعه موقت کاشان:

حضور غیرضروری در خیابان‌ها سبب شیوع ویروس کرونا و پایمال شدن حق الناس است

حضور غیرضروری در خیابان‌ها سبب شیوع ویروس کرونا و پایمال شدن حق الناس است
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: حضور غیر ضروری مردم در خیابان‌ها سبب گسترش ویروس کرونا در بین مردم و پایمال شدن حق الناس است.
حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تقدیر از تلاش شبانه روزی کادر درمانی و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، گفت: در چنین شرایطی که این عزیزان شبانه روز خود را وقف بهبود بیماران کرده اند، لزوم رعایت توصیه‌های بهداشتی بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

وی افزود: بی اعتنایی به توصیه‌های بهداشتی سبب گسترش ویروس کرونا و پایمال شدن حق الناس می‌شود، از این رو مردم باید به توصیه‌های بهداشتی توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام اسلامی تبار هم افزایی و انسجام بین فعالان در عرصه مبارزه با ویروس کرونا را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: بهره مندی از ظرفیت بالقوه مردمی در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا نقش مهمی دارد.

امام جمعه موقت کاشان با تقدیر از همه نهادها و گروه‌های مردم نهاد و ستاد‌های مردمی که تلاش شبانه روزی برای مقابله با ویروس کرونا دارند، گفت: گروه‌های مردمی به جای اقدام مستقل با ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا هماهنگ باشند.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به حضور غیرضروری برخی از شهروندان در خیابان‌ها و معابر شهری، گفت: حضور غیر ضروری مردم در خیابان‌ها سبب افزایش شیوع بیماری در بین مردم و پایمال شدن حق الناس است./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات