۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۴۷۲۰۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

توجه به وجود منجی سبب افزایش امید در جامعه خواهد شد

توجه به وجود منجی سبب افزایش امید در جامعه خواهد شد
امام جمعه ساری با بیان اینکه جشن میلاد ولی عصر بار سیاسی و اجتماعی دارد گفت: این مراسم درفضای مجازی و واقعی باید جلوه‌گر دین اسلام باشد و روح تازه‌ ای بر جان بشریت ببخشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست برگزاری جشن نیمه شعبان که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با تاکید بر حساسیت و توجه به اهمیت اصول بهداشتی در این روزها، تنها راه ریشه کن شدن بیماری کرونا را قطع زنجیره انتقال در جامعه دانست.
 
وی با بیان این که امروز همه بخش های کشور برای مقابله با بیماری کرونا در صحنه حضور دارند، افزود: این وحدت و همبستگی که امروز در مردم و مسؤولان وجود دارد به عبور از شرایط موجود خواهد انجامید.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه در پیش بودن میلاد آخرین منجی عالم بشریت گفت: وجود امام زمان(عج) و ظهورشان با هدف تبدیل سیاهی ظلم به سپیدی عدالت و نجات بشریت صورت خواهد گرفت از این رو اعتقاد به منجی از نگاه اعتقادی و اجتماعی بسیار مهم است.

وی با بیان این که ما معتقد هستیم این منجی زنده بوده و یک قدم به ظهور مانده است، بیان داشت: جشن میلاد این امام علاوه بر اینکه بر پایه عواطف و احساسات ما برگزار خواهد شد، این مهم را یادآور می‌شود که توجه بر وجود این ایشان امیدواری را زیاد می‌کند.
 
امام جمعه ساری بر ضرورت ترویج و گسترش فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه تأکید کرد و گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور باید از ظرفیت فضای مجازی در جهت نهادینه کردن این فرهنگ و همچنین پاسخگویی به شبهات مطرح شده استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی خاطرنشان کرد: برپایی جشن میلاد مهدی موعود باید با نگاه جلوگیری از ظلم انجام شده و با تولد دیگر امامان برای نسل حاضر فرق داشته باشد، این همان نگاهی است که باید در جامعه تزریق شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که جشن میلاد بار سیاسی و اجتماعی دارد و به همین علت دشمنان نسبت به این میلاد مبارک بسیار حساس هستند، تصریح کرد: این مراسم در فضای مجازی و واقعی باید جلوه‌گر دین اسلام باشد، و روح تازه‌ ای بر جان بشریت ببخشد.

امام جمعه ساری ادامه داد: برای برپایی و عملیانی کردن این موضوعات باید از صاحبان فکر استفاده کرد، که خوشبختانه اعضای ستاد برگزاری جشن نیمه شعبان در مازندران خود صاحب ایده بوده و موفق خواهند بود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات