۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۴۷۷۹۸
در مرحله اول رزمایش بقیه الله الاعظم؛

۲۰ هزار بسته غذایی در میان مستضعفان خوزستان توزیع می‌شود

۲۰ هزار بسته غذایی در میان مستضعفان خوزستان توزیع می‌شود
سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه رزمایش بقیه الله الاعظم از هفته آینده صورت می‌گیرد، گفت: در مرحله اول بیش از ۲۰ هزار بسته غذایی در میان نیازمندان توزیع می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، پیش از ظهر امروز، در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان رهبرانقلاب در نیمه شعبان به ویژه پیرامون کرونا اظهار داشت: معظم له تدابیری را برای مردم به ویژه نهاد‌ها و مسؤولان ابلاغ کردند که باید عملیاتی شود و در همین راستا سپاه استان با استفاده از ظرفیت بسیج و با همراهی و محوریت نماینده ولی فقیه اقدامات گسترده‌ای برای توجه به اقشار آسیب پذیر به ویژه مددجویان و صاحبان مشاغل روزانه انجام خواهد داد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به آغاز رزمایش بقیه الله الاعظم در استان عنوان داشت: این رزمایش با رویکرد کمک مؤمنانه از امروز با جمع آوری کمک‌ها آغاز می‌شود و پایگاه‌های بسیج آن را با آمادگی کامل انجام خواهند داد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه رزمایش بقیه الله الاعظم مرحله به مرحله صورت می‌گیرد، ادامه داد: مرحله اول رزمایش هفته آینده (۳۰ فروردین ماه) با توزیع اقلام صورت خواهد گرفت و مرحله بعدی همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) صورت می‌گیرد.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه در مرحله اول بیش از ۲۰ هزار بسته غذایی در میان نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: مؤسسه‌های خیریه، نهاد‌ها و دستگاه‌ها و شرکت‌های استان پای کار بیایند که از این طریق ظرفیت زیادی برای کمک به مردم فراهم می‌شود.

وی عنوان داشت: نواحی و پایگاه‌های مقاومت در ۲۷ شهرستان به توزیع ۲۰ هزار بسته غذایی که ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است، خواهند پرداخت./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات