۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۴۸۵۳۲
فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان:

خدمت به مردم اولویت سپاه پاسداران و بسیج است

خدمت به مردم اولویت سپاه پاسداران و بسیج است
سردار دامغانی با تأکید بر اهمیت اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه گفت: ۴۰ هزار خانوار در سمنان به دلیل شیوع کرونا متحمل آسیب اقتصادی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حمید دامغانی پیش از ظهر امروز در جلسه قرارگاه رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» در استان سمنان اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در کشور و استان سمنان به اقشار مختلف مردم آسیب‌های فراوان اقتصادی را زده است.

وی افزود: رزمایش کمک مؤمنانه در استان سمنان که لبیکی به فرمان رهبر معظم انقلاب در کمک و یاری نیازمندان است می‌تواند بخش زیادی از آسیب‌های اقتصادی به اقشار مختلف مردم را رفع کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیاری از کارگران روزمزد، برخی صنوف، حق‌التدریسی‌های ساعتی، تاکسی‌ها و بسیاری دیگر از مشاغل با شیوع کرونا دچار آسیب اقتصادی شده‌اند.

سردار دامغانی عنوان کرد: حدود 40 هزار خانوار در استان سمنان بر اساس برآوردهای انجام‌شده به دلیل شیوع کرونا با آسیب اقتصادی مواجه شده‌اند.

وی افزود: این تعداد خانوار آسیب‌دیده به‌غیراز خانوارهایی است که زیر پوشش نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد، بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی هستند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: مردم نوع‌دوست و نیکوکار استان سمنان می‌توانند با شرکت در این پویش خیرخواهانه ما را در یاری رساندن به این خانوارهای آسیب‌دیده کمک کنند.

سردار دامغانی اظهار داشت: سپاه و بسیج استان سمنان از ابتدای شیوع ویروس کرونا با ساماندهی نیروهای بسیجی و جهادگر خود اقدامات گسترده، متعدد و مختلفی را در خدمت به مردم انجام داده است و این اقدامات را همچون همیشه بر اساس وظیفه ذاتی خود در اولویت تمامی مأموریت‌های خود می‌داند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات