۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۴۸۹۳۶
حجت الاسلام حیدری خبر داد؛

اجرای طرح ضیافت همدلی در بقاع متبرکه مازندران همزمان با ماه مبارک رمضان

اجرای طرح ضیافت همدلی در بقاع متبرکه مازندران همزمان با ماه مبارک رمضان
مدیر کل اوقاف مازندران از اجرای طرح «ضیافت همدلی» همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان با هدف کمک به محرومان و نیازمندان خبر داد.
حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان بر ضرورت دستگیری از محرومان و مستضعفان تأکید کرد.
 
وی رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص طرح کمک مؤمنانه در این ایام را موجب تحرک آحاد مردم به ویژه گروه‌های جهادی برای دستگیری از محرومان و خانواده‌های نیازمند دانست و افزود: در همین راستا طرح رزمایش ضیافت همدلی نیز به منظور لبیک به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در استان اجرا خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای کمک مؤمنانه به نیازمندان جامعه و با هدف ترویج روحیه انفاق و نوع دوستی در استان اجرا خواهد شد، بیان داشت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اجرای این طرح در میان افراد و خانواده‌های نیازمند امری خداپسندانه است.
 
حجت الاسلام حیدری با بیان این که در سایه فرهنگ دینی و انقلابی مردم، هر روز تقویت اقدامات خداپسندانه و خیرخواهانه در جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: رهنمود‌های اخیر مقام معظم رهبری نیز دراین خصوص موجب تقویت این گونه حرکت‌های انسان دوستدانه در سطح جامعه شده است.
 
مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به این که متأسفانه شیوع ویروس کرونا موجب بروز مشکلاتی برای خانواده‌ها و برخی مشاغل شده است، تصریح کرد: مردم مؤمن و خداجوی کشورمان با کمک رسانی و دستگیری از محرومان و نیازمند، آثار نامطلوب این بیماری در کشور را به حداقل خواهند رساند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که طرح «ضیافت همدلی» همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار خواهد شد، گفت: در این طرح افراد و خانواده‌های نیازمند و آسیب پذیر مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
 
مدیر کل اوقاف مازندران با تأکید براین که در شرایط امروز جامعه، ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی بسیار ضروری است، تصریح کرد: آحاد جامعه اسلامی باید با وحدت و همدلی تلاش کنند تا آلام ناشی از شیوع این ویروس در سطح کشور به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.
 
حجت الاسلام حیدری با بیان این که در این طرح بسته‌های معیشتی از محل موقوفات مرتبط و همچنین بهره گیری از ظرفیت خیران تهیه و در میان خانواده‌های نیازمند و مددجویان توزیع خواهد شد، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ مواسات و بخشش با مشارکت عمومی مردم بیشتر در جامعه ترویج و تبلیغ شود.
 
وی با اشاره به این که نباید این روز‌ها از حال یکدیگر غافل باشیم بلکه باید با دستگیری از یکدیگر از مشکلات و گرفتاری‌های به وجود آمده بکاهیم، خاطرنشان کرد: به طور حتم با همین روحیه نوع دوستی و در کنار هم بودن می‌توانیم از شرایط به وجود آمده عبور کنیم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات