۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۴۹۵۱۰
حجت الاسلام امینی مطرح کرد؛

اجرای برنامه های معرفتی و قرآنی ماه مبارک رمضان در قم

اجرای برنامه های معرفتی و قرآنی ماه مبارک رمضان در قم
دبیر فرهنگی قرارگاه امام صادق(ع) گفت: برنامه های معرفتی و قرآنی طرح صهبای نور در ۳۰ نقطه شهر قم در سی روز ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، با توجه به فرار رسیدن ماه مبارک رمضان و محدودیت های برگزاری مراسمات مذهبی به دلیل شیوع ویروس کرونا قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه امام جعفر صادق(ع) بنا بر ماموریت خود مبنی بر رزمایش مواسات وهمدلی برنامه ای را جهت ایجاد معنویت با رعایت کامل اصول بهداشتی برگزار می نماید.

حجت الاسلام امینی دبیر فرهنگی قرارگاه امام صادق(ع) اظهار کرد: با توجه به بلیه ویروس منحوس و تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی و از طرفی ایام مبارک ماه رمضان در راستای منویات حضرت امام خامنه ای مبنی بر رزمایش گسترده برای مواسات همدلی و کمک مومنانه در سه محور معنویت بهداشت و معیشت، طرحی را به نام صهبای نور در ماه مبارک رمضان راه‌اندازی و برگزار می نماید که در این طرح در ۳۰ نقطه شهر قم در سی روز ماه مبارک رمضان برنامه های معرفتی و قرآنی اجرا خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: در این برنامه که در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می گردد  برنامه های جذاب و مختلفی از جمله قرائت قرآن توسط قاریان برتر استانی و کشوری، اجرای تواشیح، سخنرانی کوتاه بصیرتی، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام امینی در پایان یادآور شد: این طرح با حمایت قرارگاه امام صادق(ع) و مشارکت گروه جهادی جهادگران ولایت که متشکل ازگروه جهادی «موکب آل طاها»، «گروه جهادی شهدای روشنگر» و گروه جهادی نور کریمه گردان ۱۰۲ تیپ امام صادق (ع) می باشد برگزار می گردد./998/د102/ب1

میثم صدیقیان
ارسال نظرات