۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۵۰۷۲۵
از سوی حجت الاسلام خاکی صورت گرفت؛

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و جبهه فرهنگی ارتش

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و جبهه فرهنگی ارتش
حجت الاسلام خاکی با بیان اینکه یادگاران دفاع مقدس آبروی ارتش هستند، از پیشکسوتان دفاع مقدس و جبهه فرهنگی ارتش تجلیل به عمل آورد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد خاکی، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان، پیش از ظهر امروز از پیشکسوتان دفاع مقدس و جبهه فرهنگی ارتش تجلیل به عمل آورد.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در خوزستان با بیان اینکه یادگاران دفاع مقدس آبروی ارتش هستند، گفت: کسانی که در دفاع مقدس تمام هستی خویش را برای رضای خداوند و اطاعت از ولایت به میدان آورده و در جبهه فرهنگی نیز تلاش و فعالیت اثر گذاری داشتند، پاداش شان با خدای متعال و اهل بیت (ع) است.
                                  پ/تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و جبهه فرهنگی ارتش
حجت الاسلام خاکی افزود: کارکنان عقیدتی سیاسی در زمان دفاع مقدس در دو جبهه جنگ سخت و جنگ نرم مشغول خدمت بودند که این از افتخارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.

وی با تبریک فرا رسیدن روز معلم و بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، خاطرنشان کرد: در روز‌هایی که مدافعان سلامت به مبارزه با کرونا می‌پردازند، معلمان نیز علم آموزی دانش آموزان را فراموش نکرده و از بستر فضای مجازی برای فعالیت‌های آموزشی بهره می‌برند.
                               پ/تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و جبهه فرهنگی ارتش
لازم به ذکراست، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش با حضور در منزل متوفی مرحوم محسن ارشاد، عبدالرحیم روغنی زادگان، علیرضا پیکار و علی نجاتی از کارکنان بازنشسته و ایثارگر عقیدتی سیاسی تقدیر به عمل آورد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات