۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۶۵۱۴۳۵
حجت الاسلام آقا تهرانی:

ایران اسلامی با عنایت الهی و مجاهدت مردم در مدیریت کرونا خوش درخشید

ایران اسلامی با عنایت الهی و مجاهدت مردم در مدیریت کرونا خوش درخشید
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه با یاری خدا ایران در جریان کرونا در دنیا درخشید، گفت: مردم از شرایط موجود حسن استفاده را کردند و به نیازمندان کمک می کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم بامداد سه شنبه در برنامه شب های همدلی که از مدرسه معصومیه پخش شد، با بیان این که باید به همه دستورات دین و شریعت پایبند باشیم، گفت: متأسفانه گاهی انسان برخی از دستورات را انجام می دهد و برخی دیگر را کنار می گذارد که اصلا قابل قبول نیست، همه به ویژه مسؤولان باید همه دستورات دینی پایبند باشند.

وی افزود: دین یک بسته است و اگر می خواهیم مسلمانی کنیم باید همه آن را بپذیریم و نمی توانیم بخشی را که می خواهیم بپذیریم و بخشی دیگر را رها کنیم.

حجت الاسلام آقا تهرانی با تأکید بر استفاده حداکثری از فرصت های عمر اظهار داشت: فرصت ها از دست می رود و باید نهایت استفاده را از لحظه لحظه آن ببریم، ما در همه حالات چه بیماری و چه غیر آن در حال امتحان هستیم که آیا به وظیفه بندگی خود عمل می کنیم یا خیر.

وی ادامه داد: قدر خداوند متعال آنگونه که سزاوار است دانسته نمی شود، باید بنده باشیم و قدر خدایی را بدانیم که همه چیز به ما داده است، با یاری خدا ایران اسلامی در کرونا در دنیا درخشید و سربلند شد و برخی مدعیان گرفتار هستند، به عنایت الهی در ایران سلامتی زودتر از جاهای دیگر بازگشت و در این گرفتاری مردم حسن استفاده را کردند و در خانه نماندند بلکه در قالب رزمایش کمک مؤمنانه یکدیگر را یاری می کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به مدیریت نامناسب کرونا در غرب ابراز داشت: کسانی که مدعی هستند و دنیا را می چاپند امروز چگونه گرفتار شده اند؟ باید بدانیم که مسلمانی و مجاهدت همه جا جواب می دهد، از جنگ گرفته تا بهداشت و سلامت هر جا دستور اسلامی رعایت شود پیروز خواهیم بود چرا که اسلام زنده است و برای تمام ابعاد زندگی بشر برنامه دارد.

وی در پایان با اشاره به مجاهدت های حضرت خدیجه(س) برای اسلام و یاری رسول اکرم(ص) عنوان کرد: انسانی که خودساخته نباشد چه پولدار باشد چه فقیر کار را خراب می کند اما اگر خودساخته باشد در هر حالتی و شرایطی کار را الهی می کند و به پیش می رود، باید همه چیز خود را برای خدا بدهیم و در این مسیر تمرین بندگی کنیم.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
شیخ بزرگوار مناسب ریاست مجلسند إن شاء الله تعالی
1
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
از آقا تهرانی یا میرتاج الدینی یکی رئیس مجلس شوند خوب است
نیازمند اشراف خوبی بر معارف اسلامی در چنین سمتی هستیم
1
1