۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۶۵۱۵۹۶
منبرهای مجازی؛

کمک به محرومان، ارزشمندترین عمل در ماه مبارک رمضان است

کمک به محرومان، ارزشمندترین عمل در ماه مبارک رمضان است
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی، ماه مبارک رمضان را ماه امامت و ولایت دانست و گفت: به طور حتم اتصال به این جایگاه رفیع و با عظمت ما در مسیر خیر و خدمت قرار خواهد داد.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شفیعی، مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ماه رمضان را ماهی مبارک و پر خیر و برکت معرفی کرد و گفت: در این ماه با فضیلت خیر کثیر و دائمی است.
 
وی با بیان این که برکت بر دو قسم عام و خاص است، افزود: خداوند متعال برکت را برای همه موجودات خود نازل می‌کند، اما برکت خاص نسبت به مؤمنین است.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که خداوند متعال نسبت به همه ماه‌ها عنایت دارد، اما نسبت به ماه مبارک رمضان که مبارک لقب گرفته نگاه ویژه‌ای دارد، بیان داشت: پس باید در چنین ماه با عظمتی بیشتر و عمیق‌تر از لحظات و فرصت‌های به وجود آمده آن بهره گیریم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دعا در ماه مبارک رمضان از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است، بیان داشت: اگر می‌خواهیم خداوند عمر با برکت به عمر ما بیافزاید باید نگاه ویژه‌ای به این ماه با برکت داشته باشیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به این که یکی از بهترین نگاه‌ها در ماه مبارک رمضان کمک به بندگان است، افزود: مهم‌ترین برکت در این ماه با فضیلت کمک به همنوع است و بهترین زمان در شرایطی است که بسیاری از خانواده‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات معیشتی و اقتصادی بسیاری مواجه هستند.
 
وی با بیان این که نباید تنها مصرف کننده باشیم بلکه باید شادی را در بین هم تقسیم کنیم، خاطرنشان کرد: به طور حتم با کمک به دیگران در این روز‌های با فضیلت بر عبادات خود خواهیم افزود.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با تأکید براین که در این ماه که میهمان خداوند هستیم باید در اعمال، رفتار و کردارخود دگراندیشی کنیم، ادامه داد: امروز همه ما در برابر جامعه دینی مسؤول هستیم و نمی‌توانیم بی تفاوت باشیم بلکه باید در حد توان و ظرفیت خود در توجه به محرومان و نیازمندان جامعه گام برداریم.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی، ماه مبارک رمضان را ماه امامت و ولایت دانست و بیان داشت: به طور حتم اتصال به این جایگاه رفیع و با عظمت ما در مسیر خیر و خدمت قرار خواهد داد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات