۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۶۵۱۶۲۲
حجت الاسلام آقاتهرانی:

مسؤولان نسبت به بندگی جمعی جامعه بی اعتنا نباشند

مسؤولان نسبت به بندگی جمعی جامعه بی اعتنا نباشند
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با تأکید بر بازگشایی مساجد گفت: وقتی جاهایی که خطر آلودگی آن زیاد است باز شده باید اماکن دینی که کمتر از یک درصد خطر دارد بازگشایی شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم سحرگاه چهارشنبه در برنامه شب های همدلی که از مدرسه معصومیه پخش شد، با بیان این که لازمه رسیدن به ایمان کامل بندگی خداوند است، گفت: وقتی انسان همه چیز خود را باری خدا آورد و خود را در مسیر بندگی خالص کرد آبرومند می شود.

وی افزود: انسان تنها باید بندگی خدا را بکند و بندگی هرکسی غیر از خداوند متعال ممنوع است، اگر انسان بنده خدا شد پیش می رود و به بالاترین مقام ها خواهد رسید.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم امر به معروف و نهی از منکر در اسلام اظهار داشت: باید به این واجب الهی اهتمام داشته باشیم و نگوییم که اثر ندارد، چرا که این امر به معروف ها اثرگذار خواهد بود.

وی با تأکید بر این که تضعییع حقوق مردم تنها با استغفار حل نمی شود، ادامه داد: اگر به مال و آبروی مردم تعدی شود باید حقوق مردم بازگردانده شود و بدانیم که مسأله تنها با استغفرالله حل نخواهد شد، اگر انسان می خواهد بالا برود باید بنده خدا باشد و حقوق دیگران را رعایت کند.

حجت الاسلام آقا تهرانی با ابراز امیدواری برای بازگشایی سریعتر مساجد و اماکن مذهبی ابراز داشت: امیدواریم به زودی مساجد و حسینه ها باز شود، وزارت بهداشت اعلام کرد آلودگی در این اماکن کمتر از یک درصد خطر دارد و امروز بسیاری از جاهایی که خطر آلودگی آن ها بیش از 20 درصد است باز شده است، ضمن این که اهل مسجد و افراد متدین به رعایت مسائل بهداشتی اهتمام دارند، مسؤولان باید به بندگی جمعی جامعه توجه داشته باشند و اهمیت آن را بدانند و به این موضوع مهم بی اعتنا نباشند.

وی بندگی خداوند متعال را رمز پیشرفت و پیروزی در همه امور دانست و عنوان کرد: در هر جا و شرایطی که هستیم باید بندگی کنیم و از این مسیر الهی خارج نشویم.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
إن شاء اللّٰه ایشون یا آقای میرتاج الدینی رئیس مجلس شوند
2
0