۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۵۱۸۳۰
معاون پژوهش جامعه المصطفی:

از فعالیت های نمادین فاصله گیرید

از فعالیت های نمادین فاصله گیرید
حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه فعالیت ها را نباید به سمت فعالیت های نمادین سوق دهیم اظهار داشت: عمق بخشی و کیفی سازی فعالیت ها را باید بیش از پیش جدی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبادی، معاون پژوهش جامعة‌المصطفی در نخستین جلسه گردهمایی معاونین پژوهشی جامعةالمصطفی در سال 1399، ضمن تسلیت سالروز وفات خدیجه کبری(س)، به مظلومیت این بانوی مکرم اسلام اشاره نمود و ابراز داشت: جامعةالمصطفی همایش وزینی به منظور بزرگداشت حضرت خدیجه(س) برگزار نموده است که الحمد الله ثمرات ان روز به روز نمود پیدا می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت ها را نباید به سمت فعالیت های نمادین سوق دهیم اظهار داشت: عمق بخشی و کیفی سازی فعالیت ها را باید بیش از پیش جدی بگیریم و از فعالیت های صرفاً سطحی پرهیز نماییم. همچنین راه های طی نشده را در عرصه پژوهش احصا و برنامه های متقنی بدین منظور ترسیم و اجرا نماییم.

معاون پژوهش جامعة‌المصطفی ضمن اشاره به شعار سال ۱۳۹۹ با عنوان «جهش تولید»، بیان کرد: باید با شناسایی نیازهای و اقتضائات سطح ملی، منطقه ای و بین المللی، سهمی در این فراخوان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ایفا نماییم.

حجت الاسلام عبادی پژوهش را شعار نیازمحور مراکز علمی و دانشی دانست و ابراز داشت: برای نافع بودن علوم باید پژوهش را به سمت نیازمحوری سامان دهی نماییم. شناسایی ظرفیت های قومی و منطقه و چهره های فعال انقلابی در مناطق مختلف، امر مهمی است که می‌تواند در فعال سازی فرآورده های این عزیزان گام های جدی برداشت.

وی ادامه داد: ، یکی از بخش هایی که برای رسیدن به وضعیت مطلوب به آن نیاز داریم، اصلاح روندها و ساز و کارهاست که بارها به صورت پیشنهاد و انتقاد ساری و جاری می شود و برای رسیدن به وضعیت مطلوب سهم بسزایی دارد.

معاون پژوهش جامعة‌المصطفی، در ادامه، ضمن اشاره به حدیثی از اهل بیت(علیهم السلام) کم‌همتی، کمی چاره جویی و ضعف در تصمیم را از موانع پیش روی موفقیت در فعالیت ها دانست و اذعان داشت: انتشارات المصطفی پیش قدم شده است تا خبرنامه ویژه ای درباره تازه های نشر منتشر نماید و آن را به ماهنامه پژوهشی تبدیل و فعالیت های برجسته و فاخر پژوهش را در سطوح مختلف المصطفی اطلاع رسانی کند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات