۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۵۲۰۲۸

اهواز و دزفول در صدر ابتلا به کرونا

اهواز و دزفول در صدر ابتلا به کرونا
احسان پور با اشاره به شناسایی ۱۸۱ مورد جدید ابتلا به کرونا گفت: شهرستان‌های اهواز و دزفول در صدر آمار ابتلا به کرونا قرار دارند.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در رابطه با آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان از شناسایی ١٨١مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با احتساب این موارد تعداد مبتلایان به ۴ هزار و ۲۸۳ نفر افزایش پیدا کرد ضمن اینکه تاکنون سه هزارو ۴۸۱ نفر بهبود یافتند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه شهرستان‌های اهواز و دزفول در صدر آمار ابتلا به کرونا هستند، خاطرنشان کرد: دزفول با ۸۰ مورد و اهواز با ۴۵ مورد بیشترین آمار مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته را بخود اختصاص دادند ضمن اینکه شوشتر با ۱۴ مورد، کارون با ۸ مورد و هفتکل با ۷ مورد پس از آن‌ها قرار دارند.

احسان پور با بیان اینکه حمیدیه و خرمشهر هر کدام با ۵ مورد، آبادان با ۴ مورد، شوش و امیدیه هر کدام با ۳ مورد و ایذه، باوی، بهبهان، رامهرمز، اندیمشک، شادگان و گتوند هر کدام با یک مورد دیگر شهرستان‌های مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته تشخیص داده شدند، عنوان داشت: در طول ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در خوزستان جان باختند تا فوت شدگان به ۲۷۹ مورد برسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۲۳ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند، بیان داشت: خوشبختانه سه هزارو ۴۸۱ بیمار با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند. /۹۴۵۶//101/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات