۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۵۲۹۴۸
برای سال تحصیلی جدید؛

ثبت نام مدارس معارف اسلامی خوزستان آغاز شد

ثبت نام مدارس معارف اسلامی خوزستان آغاز شد
حجت الاسلام علی پور از آغاز ثبت نام مدارس معارف اسلامی دخترانه و پسرانه استان خوزستان در دو دوره اول و دوم متوسطه خبر داد.
حجت‌الاسلام عبدالله علی‌پور، کارشناس مدارس صدرای ولایت خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از آغاز ثبت نام مدارس معارف اسلامی دخترانه و پسرانه استان خوزستان در دو دوره اول و دوم متوسطه خبر داد.

کارشناس مدارس صدرای ولایت خوزستان با بیان اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به سایت http://imso.ir مراجعه کنند، عنوان داشت: از مهرماه سال ۸۲ نسبت به تأسیس و راه اندازی مدارس صدرا اقدام شد و تا کنون ۱۵ مدرسه معارف اسلامی در دوره‌های اول و دوم متوسطه در استان فعال هستند.

حجت الاسلام علی پور با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری نسبت به رشد و توسعه مدارس صدرا، بیان کرد: آنچه به عنوان هدف در مدارس معارف اسلامی قابل توجه است، تربیت نسل نوجوان و جوان به عنوان آینده‌سازانی معتقد و متعهد برای حضور در اجتماعات بزرگ‌تر و تحویل نیروی انسانی متخصص و متدین در بطن جامعه اسلامی است.

کارشناس مدارس صدرای خوزستان عنوان کرد: با توجه به ضابطه‌مند بودن ثبت نام دانش آموزان در مدارس، طبق دستورالعمل‌های صادره از سازمان مدارس معارف اسلامی صدرای ولایت در کشو، امسال نیز با در نظر گرفتن شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کووید ۱۹ و اهمیت حفظ پروتکل‌های بهداشتی، به شکل الکترونیکی از متقاضیان ثبت نام به عمل می‌آید

وی گفت: متقاضیان برای دریافت لینک تخصصی ثبت نام مدارس صدرا به شکل جداگانه در هر شهرستان، نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند که پس از انجام آزمون آنلاین و مصاحبه  حضوری، با احتساب امتیاز کسب شده در این مدارس ثبت نام قطعی می‌شوند.

کارشناس مدارس صدرای ولایت خوزستان در رابطه با مدارس فعال در استان خاطرنشان کرد: در اهواز، آبادان و بهبهان مدارس دخترانه و پسرانه متوسطه اول و دوم فعال هستند و در شهرستان‌های مسجدسلیمان و شوشتر مدارس دخترانه و پسرانه متوسطه دوم، در شهرستان دزفول مدرسه دخترانه و پسرانه متوسطه اول، در اندیمشک و شوش مدرسه پسرانه متوسطه اول و در ماهشهر مدرسه دخترانه متوسطه اول و دوم فعالیت دارند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات