۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۶۵۴۸۱۱
حجت الاسلام پنام خبر داد؛

راه اندازی فصلنامه پژوهشی در حوزه علمیه لرستان

راه اندازی فصلنامه پژوهشی در حوزه علمیه لرستان
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از راه اندازی فصل نامه پژوهشی در حوزه استان خبر داد و گفت: در این فصل نامه از آثر پژوهشی برتر طلاب استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، عصر امروز در جلسه هم اندیشی حوزه های علمیه خواهران و برادران استان لرستان که در مرکز مدیریت حوزه علمیه  استان برگزار شد، گفت: جشنواره پژوهشی علامه حلی(ره) با الگو گیری از فرمایشات رهبری و مراجع تقلید و با تهیه بستر رقابتی علمی پژوهش به دنبال نهادینه سازی فرهنگ پژوهش بین طلاب خواهر و برادر است.

وی پژوهش را پایه و اساس فعالیت ها و زمینه ساز رشد علمی و تبلیغی طلاب خواند و افزود: برگزاری جشنواره علامه حلی فرصتی مناسب در زمینه اعتلای فرهنگ دانش در حوزه است و استمرار یافتن این جشنواره ضروری است.

حجت الاسلام پنام به خبرنگار رسا در خرم آباد گفت: در این نشست با حضور مدیران حوزه علمیه خواهران و برادران لرستان تفاهم نامه چهارمین دوره برگزاری جشنواره به صورت استانی منعقد شد.

وی در ادامه از راه اندازی فصل نامه پژوهشی در حوزه علمیه لرستان خبر داد و گفت: در این فصل نامه از آثار برتر پژوهشی استفاده خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: همایش تخصصی پژوهشی در استان برگزار می شود و در قالب این همایش دوره های تخصصی و آموزشی ویژه برگزیدگان جشنواره علامه حلی(ره) برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: طلابی که در جشنواره علامه حلی دارای آثار برتر هستند، در زمینه های مقاله نویسی و پایان نامه نویسی مهارت های لازم را به صورت تخصصی فرا خواهند گرفت و به عنوان اساتید پژوهش و در زمینه های مورد نیاز از توانایی این افراد استفاده می شود.

گفتنی است، در این نشست حکم حجت الاسلام کامران پنام، به عنوان دبیر جشنواره علامه حلی(ره) برای چهارمین سال تمدید شد./9451/پ203/ق

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
راه اندازی فصل نامه پژوهشی در حوزه علمیه لرستان نشانه پویایی و نشاط علمی طلاب این حوزه است. آفرین بر شما
0
0