۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۵۴۹۴۰
آیت الله علما:

مسؤولان نسبت به آموزش‌های اسلامی حساسیت ویژه داشته باشند

مسؤولان نسبت به آموزش‌های اسلامی حساسیت ویژه داشته باشند
آیت الله مصطفی علما بر لزوم آموزش‌های اسلامی از همان اوان کودکی تأکید کرد و متولیان امر خواست در این مورد حساسیت ویژه خود را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما با مسؤول مدارس صداری سازمان تبلیغات اسلامی کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه کرمانشاه در این دیدار اظهار کرد: مستکبرین و استعمارگران برای تسلط بر ملت ایران روش های مختلف بسیاری را به کار برده اند.

آیت الله علما افزود: اولین هدف دشمن از انجام این کارها، محکم کردن جای پای خود در کشور بود و می خواستند با این کار هم احساسات جامعه را به سمت خود بکشند و هم اینکه افکار عمومی را مدیریت نمایند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود عنوان داشت: مرور این برنامه های استعماری، لزوم آموزش های اسلامی از همان اوان کودکی در کشور را طلب می کند و متولیان امر نیز باید در این مورد حساسیت ویژه خود را داشته باشند.

وی تاکید کرد: بنابراین توسعه کمی و کیفی مدارس صدرا باید از اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی کشور باشد و نیز اینکه مسؤولان متولی این سازمان را در این زمینه باید یاری کنند.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام والمسلمین حامد تقدیری؛ مسؤول مدارس صداری سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز اظهار داشت: طبق آخرین آمار بیش از 12 هزار دانش آموز در 160 مدرسه صدرای وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی مشغول به تحصیل هستند که ۱۲۵ مدرسه متوسطه دوم، ۳۳ مدرسه متوسطه اول و ۲ مدرسه در دوره ابتدایی فعالیت دارند.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین یوسف احمدی؛ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هم اظهار داشت: خوشبختانه استقبال از مدارس صدرا در سطح استان کرمانشاه بسیار خوب بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر 7 مدرسه صدرا در سطح استان فعال است که 5 مدرسه مختص پسران و 2 مدرسه متخص به دختران می باشد./پ310/ف

ارسال نظرات